Το ρωσικό ενημερωτικό δίκτυο RT επισκέπτεται το Νεοναζιστικό Μπουντρούμι Βασανιστηρίων στην Ουκρανία!!!
Στο υπόγειο ενός σχολείου Privolye, χωρικοί που είχαν μαζευτεί από τους δρόμους οδηγήθηκαν για ανάκριση, βασανισμό ή χειρότερα. Μόνο κάποιοι επέστρεψαν. Το σχολείο, κάποτε ένα μέρος όπου μάθαιναν μικρά παιδιά, το κατέλαβαν ναζιστές Ουκρανοί.
Τα κινητά τηλέφωνα που ανακτήθηκαν από τους αυτοσχέδιους θαλάμους βασανιστηρίων δείχνουν όργια βιασμού και βίας!!!
Ο Murad Gazdiev του RT επισκέπτεται το Privolye και πραγματοποιεί μια φρικτή περιοδεία στα πρώην κεντρικά γραφεία του Tornado και παίρνει συνεντεύξεις από μερικούς από τους χωρικούς που τρομοκρατούσαν για τόσο καιρό.
Δείτε απλά το βίντεο, το οποίο αποκλείεται να παίξουν τα κανάλια:
scr









