Πέντε οβίδες των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας έπεσαν στο έδαφος του NPP Zaporizhzhya – είναι ορατός καπνός στην περιοχή του σταθμού
Οι αρχές της Energodar αναφέρουν ότι οβίδες των Ουκρανών έπεσαν στον τομέα διοίκησης του σταθμού, αρκετά κοντά από το σημείο συγκόλλησης και την αποθήκευση πηγών ακτινοβολίας.
Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας επιτίθενται στον πυρηνικό σταθμό του Zaporozhye χρησιμοποιώντας MLRS και βαρύ πυροβολικό από τη δεξιά όχθη του Δνείπερου, δήλωσαν οι αρχές.
Δείτε τις πρώτες εικόνες:
ΦΩΤΟ:PEXELS









