Η ΑΕΚ προχώρησε το πρωί της Πέμπτης στην υποβολή της έφεσης για την τύχη της αναμέτρησης με τον Ατρόμητο.
Στο φινάλε της προθεσμίας που είχε στη διάθεση της, η ΑΕΚ κατέθεσε την ένσταση για τη διεξαγωγή της αναμέτρησης που σύμφωνα με την πρωτόδικη απόφαση, θα πρέπει να διεξαχθεί κανονικά.
eurokinissi









