Οι επαφές ανάμεσα στην ΕΠΟ και τον Πηλαδάκη ξεκίνησαν την Πέμπτη 27/4 το βράδυ, συνεχίζονται μέχρι τώρα και στο τραπέζι των συζητήσεων είναι η διεξαγωγή του αγώνα με την παρουσία φιλάθλων και των δύο ομάδων.
Εκτός απροόπτου, το deal θα κλείσει και το παιχνίδι θα βρει «στέγη», μετά το «όχι» του Βόλου μέσω της Εταιρία Διαχείρισης του Πανθεσσαλικού Σταδίου Βόλου.
eurokinissi









