Ο Ολυμπιακός πίεσε ασφυκτικά και δημιούργησε πολλές ευκαιρίες, αλλά δεν κατάφερε να τις εκμεταλλευτεί και έμεινε στο 0-0 με τον Αστέρα στην Τρίπολη, για την 2η αγωνιστική της Super League.
Οι Ερυθρόλευκοι ήταν καλύτεροι, αλλά δεν μπόρεσαν να στείλουν την μπάλα στα δίχτυα του Παπαδόπουλου και μοιραία κόλλησαν στο μηδέν, απέναντι σε έναν Αστέρα, που παρατάχθηκε με αμυντικούς προσανατολισμούς.
photo eurokinissi









