Συγκεκριμένα, τόνισε ξανά ότι θα καταθέσει πρόταση για παρουσία τουλάχιστον τεσσάρων Ελλήνων στην ενδεκάδα των ομάδων, χωρίς πάντως να επεκταθεί σε λεπτομέρειες.
Στην εισαγωγή που έκανε στην παρουσίαση του Ουρουγουανού προπονητή, αφού τον καλωσόρισε, σημείωσε πως «η επάνοδος στις επιτυχίες είναι ζητούμενο για όλους, η Εθνική καθρέφτης που θα αντανακλάται η διεθνής εικόνα του ποδοσφαίρου μας. Του εύχομαι να φέρει επιτυχίες. Για να έχει επιτυχίες η Εθνική, πρέπει να ελληνοποιηθούν περισσότερο οι ομάδες. Πρόταση μας θα είναι τέσσερις Έλληνες παίκτες να αγωνίζονται σε κάθε ομάδα».
(ΦΩΤΟ:intime)









