Φίλοι του Ολυμπιακού αλλά και παίκτες με τους οποίους συνεργάστηκε στην ομάδα του Πειραιά του έγραψαν στα social media και εκείνος “ανέβασε” πολλά από τα μηνύματα και τους ευχαρίστησε δημόσια.
«Τα καλύτερα για το μέλλον» έγραψε ο Μαντί Καμαρά, ενώ ο Ελαμπντελαουί ανέφερε: «Ήταν τιμή μου που δούλεψα μαζί σου mister και πετύχαμε μεγάλα πράγματα μαζί. Σε ευχαριστώ για όλα».
photo eurokinissi









