Σε ένα παιχνίδι που στο φινάλε έγινε ροντέο με… μάχες σώμα με σώμα στους πάγκους, ο ΠΑΟΚ πανηγύρισε την νίκη επί της Λαμίας στην Τούμπα (1-0) και παρέμεινε αήττητος!
Μπορεί να ήταν φαινομενικά ένα… ακίνδυνο ματς, όμως έγινε ντέρμπι και απόλυτο ροντέο στο φινάλε, με κόκκινη, σοβαρό τραυματισμό και τρομερή ένταση στους πάγκους! Μέσα από όλο αυτό, ο ΠΑΟΚ βγήκε ο μεγάλος νικητής στη μάχη με την Λαμία (1-0) στην Τούμπα και διατήρησε το αήττητο στο φετινό πρωτάθλημα!
sportfm









