Ο Ουρουγουανός τεχνικός αναμένεται να ανακοινωθεί μέσα στις επόμενες ώρες και έτσι, θα δώσει το “παρών” ως ο νέος ομοσπονδιακός τεχνικός της “γαλανόλευκης” στο ΟΑΚΑ, για το παιχνίδι της ΑΕΚ με τον ΠΑΟΚ.
Οι δύο “Δικέφαλοι” δίνουν νοκ άουτ αγώνα για μία θέση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας και ο Πογέτ θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει από κοντά την αναμέτρηση και να “τσεκάρει” τους Έλληνες ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων.
(ΦΩΤΟ:Intime)









