Ο ίδιος φαίνεται ότι… ονειρεύεται μάλιστα να απολαμβάνει τις διακοπές του ακόμη περισσότερο, μέσα από τη μελλοντική μετακόμισή του στις ΗΠΑ, ώστε να αγωνιστεί στο MLS.
Μιλώντας σε γνωστή πλατφόρμα gaming, ο Νεϊμάρ ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Θέλω πολύ να παίξω στις Ηνωμένες Πολιτείες, τουλάχιστον μια σεζόν. Είναι ένα σύντομο πρωτάθλημα. Έχεις τρεις ή τέσσερις μήνες διακοπές. Θα μπορούσα να παίξω εκεί για πολλά χρόνια».
(newsit – φωτο:pexels)









