Καταγράφηκε ΕΠΙΣΗΜΑ θάνατος από ΚΟΡΩΝΟΕΜΒΟΛΙΟ στη Ν. Αφρική – Το σοβαρό ΣΥΝΔΡΟΜΟ που προκάλεσε

Πόσα ακόμα όμως συνέβησαν και δεν καταγράφηκαν επίσημα;;;

Οι υγειονομικές αρχές της Νότιας Αφρικής ανακοίνωσαν την Πέμπτη αιτιώδη σχέση ανάμεσα στο θάνατο ενός ατόμου και τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Johnson & Johnson.

Είναι η πρώτη φορά που μια τέτοια άμεση σύνδεση καταγράφηκε στη χώρα.

Το συγκεκριμένο πρόσωπο εμφάνισε το σπάνιο νευρολογικό σύνδρομο Gullain-Barre λίγο μετά τον εμβολιασμό του με το εμβόλιο της J&J για τον κοροναϊό. Στη συνέχεια χρειάστηκε να διασωληνωθεί και αργότερα απεβίωσε, σύμφωνα με τους επιστήμονες που συμμετείχαν στη συνέντευξη Τύπου.


«Δεν εντοπίστηκε καμία άλλη αιτία για την εμφάνιση του Guillain-Barre (GBS)», παραδέχτηκε η καθηγήτρια Ανελί Μάιερ.

Η ηλικία του ατόμου, καθώς επίσης και άλλα προσωπικά στοιχεία, δεν αποκαλύφθηκαν.


Τον περασμένο Ιούλιο, οι αμερικανικές αρχές είχαν προσθέσει μια προειδοποίηση στο φύλλο οδηγιών χρήσης του J&J όπου ανέφεραν ότι βάσει των διαθέσιμων δεδομένων υπάρχει αυξημένος κίνδυνος εμφάνισης GBS στις έξι εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό.

Η J&J δεν ανταποκρίθηκε σε κρούση του Reuters για κάποιο σχόλιο, όμως την περίοδο της αμερικανικής προειδοποίησης είχε σημειώσει ότι ο αριθμός των καταγεγραμμένων κρουσμάτων GBS λόγω του εμβολίου μόλις που υπερέβαινε τον επιπολασμό του συνδρόμου στον γενικό πληθυσμό, ανεξαρτήτως εμβολίου.

Ο νοτιοαφρικανός υπουργός υγείας, Τζο Φαάλα δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη ότι μέχρι τα μέσα Ιουλίου είχαν καταγραφεί μόλις 6.200 «ανεπιθύμητες ενέργειες» στο σύνολο των 37 εκατ. δόσεων εμβολίου που έχουν καταγραφεί στη χώρα.

(in.gr, reuters – φωτο:unsplash)

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί