• Αρχική
  • Άρθρα

Bill Gates: Έτσι θα ΑΛΛΑΞΕΙ το DNA σας!!! Νέα «ΒΟΜΒΑ» μετά τα εμβόλια – ΒΙΝΤΕΟ

Τα λέει όλα ο ίδιος!

Σε νέο του βίντεο ο διεθνιστής Bill Gatesαναφέρει τα εξής! Δεν θα προστεθεί τίποτα:

«Το νέο βιβλίο του Walter Isaacson “το σπάσιμο του Κώδικα”, λέει μια καταπληκτική ιστορία. Είναι για το πως η Jennifer Doudna και άλλοι επιστήμονες, ανακάλυψαν έναν νέο τρόπο επεξεργασίας του dna.

Η επεξεργασία του dna με ακρίβεια, ήταν το ιερό δισκοπότηρο για τους επιστήμονες εδώ και δεκαετίες.

Το dna φυσικά κωδικοποιεί όλες τις βιολογικές λειτουργίες και έτσι κάποια λάθη στο DNA προκαλούν ασθένεια, γενετική ασθένεια.

Εάν μπορούσαμε να μπούμε μέσα και να διορθώσουμε αυτά τα λάθη, θα μπορούσαμε να σώσουμε πολλές ζωές και να απαλλαγούμε από αυτές τις ασθένειες.

Το  “Crispr” είναι πολύ συναρπαστικό εργαλείο, για να καταλάβετε ένα μέρος της ακολουθίας του DNA, που θέλετε να αλλάξετε».

Δείτε στο βίντεο πως γίνεται αυτό που λέει ο Bill Gates! Μετά από τα εμβόλια, πρέπει να τον εμπιστευτούν οι άνθρωποι και για να μπει και να αλλάξει το DNA τους;;;

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.