Καλοκαιρινές συνήθειες εκτός εποχής

Κάθε καλοκαίρι η παραλία μας προσκαλεί, ο ήλιος μας ψήνει, και οι διακοπές γίνονται όνειρο.

Το βλέπουμε με λύπη να φεύγει, όταν αρχίζει να πέφτει η θερμοκρασία, και θέλουμε να το κρατήσουμε κοντά μας όσο το δυνατόν περισσότερο. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικές καλοκαιρινές συνήθειες που δεν εξαφανίζονται με την αλλαγή της σεζόν. Υπάρχουν τρόποι για να κρατήσετε το καλοκαίρι, ζωντανό με τις υγιεινές συνήθειες σε όλη τη διάρκεια του έτους. Μερικές ζεστές πρακτικές συνεχίζονται πιο πέρα απο την θερινή περιόδο.
Απόθεμα με εποχιακά φρούτα.

Τρώτε φρούτα και λαχανικά για να εξασφαλίσετε το απόθεμα σε ενέργεια και ενυδάτωση. Θα αισθάνεστε πολύ καλύτερα, και θα σας κρατήσει μακριά απο το βάζο με τα μπισκότα. Η εποχή της φρέσκιας ντομάτας, και όλων των θαλασσινών, μπορεί να συνεχιστεί και με άλλα εποχιακά προϊόντα που κάνουν την εμφάνισή τους, δίνοντας ποικιλία στο φαγητό και παράταση στην ευεξία του καλοκαιριού.
Μετακινηθείτε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας

Οι ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού μπορεί να σας έλκουν μακριά από το γραφείο τους τελευταίους μήνες. Βγείτε έξω και κάνετε μια βόλτα στη διάρκεια του διαλείμματος, όταν ο ήλιος είναι ακόμη ψηλά. Δοκιμάστε να διαμορφώσετε τη θέση του γραφείου σας για να έχει περισσότερη πρόσβαση στο ηλιακό φώς. Τακτοποιήστε τα χρήσιμα αντικείμενα σε απόσταση, έτσι ώστε να έχετε περισσότερη μετακίνηση την ώρα εργασίας σας.
Μην ξεχνάτε το αντηλιακό.

Οι ακτίνες του ήλιου είναι ισχυρότερες κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, αλλά το δέρμα σας εξακολουθεί να εκτίθεται και μετά το τέλος της σεζόν. Σίγουρα δεν χρησιμοποιείται με την ίδια συχνότητα εφαρμογής, όσο κατά τη διάρκεια μιας ημέρας στην παραλία, αλλά η προστασία του δέρματος εξακολουθεί να είναι αναγκαία.
Να φοράτε γυαλιά ηλίου.

Όπως και το δέρμα έτσι και τα μάτια χρειάζονται προστασία ακόμη και τον χειμώνα. Ο ήλιος ειδικά στην Ελλάδα λάμπει πάντα όχι μόνο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Χωρίς σκίαση βάζετε τον εαυτό σας σε κίνδυνο για καταρράκτη, εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και καρκίνου του βλεφάρου.
Μείνετε ενυδατωμένοι.

Όλοι γνωρίζουμε ότι το νερό είναι η απόλυτη ανάγκη μας. Πίνετε άφθονο νερό, ακόμη κι αν πιστεύετε ότι δεν το χρειάζεται ο οργανισμός σας. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη και επίγνωση της έλλειψης νερού, ιδιαίτερα τις πολύ θερμές ημέρες, που απειλεί με θερμική εξάντληση και θερμοπληξία. Μόλις περάσει η σεζόν οι περισσότεροι ξεχνούν τη δίψα, και το νερό. Η ανάγκη για ενυδάτωση συνεχίζει να υπάρχει, και είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της καλύτερης λειτουργίας του σώματος. Να έχετε σε τακτά διαστήματα το νού σας στον ψύκτη, και ένα ποτήρι πάνω στο γραφείο να σας το θυμίζει.
Προστασία από τα κουνούπια.

Μια απο τις ενοχλητικές συνθήκες του καλοκαιριού είναι τα κουνούπια. Στο εμπόριο κυκλοφορούν αρκετά είδη απωθητικών που βοηθούν. Υπάρχουν όμως και κάποιες φυσικές τεχνικές, όπως να καλύπτετε το εκτεθειμένο δέρμα και να βάζετε εντομοαπωθητικό πρίν την έξοδό σας κυρίως κατά τη διάρκεια της αυγής και το σούρουπο. Οι παραθαλάσσιες περιοχές, τα ποτάμια, και οι λίμνες φιλοξενούν ακόμη και το φθινόπωρο τους ενοχλητικούς επισκέτες.
Άσκηση μέσα στο νερό.

Η εσωτερική πισίνα σε ένα τοπικό γυμναστήριο είναι το ιδανικό εξαιρετικό μέρος για να συνεχίσετε την άσκηση, με καλοκαιρινό πνεύμα. Μια μέτρια άσκηση με κολύμπι 30 λεπτών μπορεί να κάψει πάνω από 230 θερμίδες. Οι λιγότερο έμπειροι κολυμβητές μπορούν να δοκιμάσουν μαθήματα αερόμπικ μέσα στο νερό ή ακόμα και Aqua Zumba για να γυρίσετε τη θερμοκρασία πραγματικά στην καλοκαιρινή εποχή.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu