• Αρχική
  • LIFE
  • Ο ευκολότερος τρόπος για να αναιρέσετε τις επιβλαβείς συνέπειες της καθιστικής ζωής

Ο ευκολότερος τρόπος για να αναιρέσετε τις επιβλαβείς συνέπειες της καθιστικής ζωής

Η καθημερινή καθιστική ζωή είναι κατι τρομερό για τον οργανισμό.

Τόσο τρομερό, που οι μελέτες έχουν δείξει, ότι η τακτική άσκηση δεν είναι αρκετή για να αντισταθμίσει πολλές απο τις βλάβες του.
Θα αναρωτηθεί κάποιος με μια δουλειά γραφείου τι μπορώ να κάνω;
Όπως αποδεικνύεται, μπορεί να μην τα κάνετε όλα αυτά. Ακόμη και η πολύωρη απαιτητική δουλειά του γραφείου είναι πιθανό να μην απαιτεί να κάθεστε στην καρέκλα.
Απλά βεβαιωθείτε ότι κινείστε για τουλάχιστον δύο λεπτά κάθε ώρα.
Θα κάψετε πολύ λιγότερες θερμίδες αν στέκεστε όρθιος.Το περπάτημα είναι η καλύτερη άσκηση. Ακόμη και όταν τεντώσεις το κορμί είναι καλύτερο από την ακινησία. Εάν εργάζεστε σε καθημερινό 8-ωρο πρόγραμμα, το μόνο που χρειάζεται είναι περίπου 16 λεπτά επιπλέον κίνηση κάθε μέρα.
Με άλλα λόγια, για τη γενική υγεία, δεν έχει σημασία τι θα κάνεις, εφόσον αποσπάς κάποια λεπτά της ώρας με κάτι άλλο. Το περπάτημα καίει περισσότερες θερμίδες, αλλά η ορθοστασία θα χτυπήσει επιπλέον εννέα θερμίδες την ώρα. Δεν ακούγεται πολύ, αλλά το σύνολο καύσης θερμίδων αντιστοιχεί περίπου σε 80 θερμίδες την ημέρα, ή 400 θερμίδες την εβδομάδα, και 1.600 θερμίδες σε ένα μήνα. Ακούγεται πολύ καλό.
Το περπάτημα, ειναι η καλύτερη άσκηση που μπορείτε να κάνετε για να εξουδετερώσετε τις επιβλαβείς συνέπειες του καθίσματος.

Σε μια μελέτη παρατήρησης, που δημοσιεύθηκε το περασμένο καλοκαίρι, οι ερευνητές εξέτασαν περίπου 4.000 ενηλίκες στις ΗΠΑ που είχαν συμφωνήσει να φορέσουν αισθητήρες κίνησης,για να παρακολουθούν τον καθημερινό τρόπο μετακίνησης.
Τρία χρόνια μετά τη λήξη της έρευνας, οι ερευνητές ελέγχοντας τα αρχεία είδαν ότι πολλοί συμμετέχοντες είχαν πεθάνει . Στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τις πληροφορίες αυτές για να καταλάβουν το συνολικό κίνδυνο των συμμετεχόντων και αν ο χρόνος που διέθεταν στο κάθισμα ή το περπάτημα συνέβαλε σε αυτό τον κίνδυνο.
Βρήκαν ότι τίποτα απο αυτά δεν έκανε τη διαφορά στην προστασία τους, παρά μόνο το περιστασιακό φως που έπαιρναν απο τη βόλτα.
Στην πραγματικότητα, αυτοί που διέθεταν δύο λεπτά κάθε ώρα είχαν περίπου 33% χαμηλότερες πιθανότητες πρόωρου θανάτου, από ότι αυτοί που έμεναν καθιστοί μέσα όλη την ώρα.
Συνιστάται να αφιερώσετε συνολικά δύο ώρες κάθε μέρα μακριά απο την καρέκλα σας για την αντιμετώπιση καρδιομεταβολικού κινδύνου, που έχει συνδεθεί με την καθιστική ζωή.
Να αφιερώνεται χρόνο σε διαφορετικά πράγματα είτε πρόκειται για περπάτημα ή κάποια άλλη εργασία.
Να μετακινείστε όσο μπορείτε περισσότερο, ακόμα κι εάν η εργασία του γραφείου σας έχει καθηλωμένους μπροστά σε μια οθόνη όλη την ημέρα. Σταθείτε όρθιος, περπατήστε, κάνετε οτιδήποτε για να αποσπαστεί το σώμα σας απο την ακινησία. Το σώμα θα σας πεί το δικό του ευχαριστώ.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu