Μύθοι για το Hangover

ΜΥΘΟΣ: Τα κατάλοιπα απο το μεθύσι δεν είναι μεγάλη υπόθεση

ΓΕΓΟΝΟΣ: Η βαριά κατανάλωση αλκοόλ χτυπάει το κεντρικό νευρικό σύστημα, που είναι φούλ στις χημικές ουσίες του εγκεφάλου – οδηγούν σε πονοκέφαλο, ζάλη και ναυτία – και σας στέλνει τόσο συχνά στην τουαλέτα, με κίνδυνο αφυδάτωσης. Το πρωινό περιλαμβάνει ένα πονοκέφαλο, κούραση, ένα στόμα απο βαμβάκι, ζαλισμένο στομάχι, και ένα αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό σύστημα.

ΜΥΘΟΣ: Το μεθύσι έχει τυφλό γένος
ΓΕΓΟΝΟΣ: Μην τρελαίνεστε με δωρεάν ποτά στη «βραδιά κοριτσιών”. Αν ένας άντρας και μια γυναίκα πιεί την ίδια ποσότητα, η γυναίκα πιο πιθανό να αισθάνεται περισσότερο τις επιπτώσεις. Αυτό συμβαίνει γιατί οι άνδρες έχουν υψηλότερο ποσοστό νερού στο σώμα τους, που βοηθά στην αραίωση του αλκοόλ στο αίμα. Όταν οι γυναίκες πίνουν την ίδια ποσότητα, περισσότερο αλκοόλ συσσωρεύεται στην κυκλοφορία του αίματος.

ΜΥΘΟΣ: Μόνο τα γερά ποτήρια μεθούν

ΓΕΓΟΝΟΣ: Δεν χρειάζεται να μεθύσετε και να πληρώσετε το τίμημα το επόμενο πρωί. Μόλις δύο ποτά αρκούν για να προκαλέσουν πονοκέφαλο και άλλα συμπτώματα hangover για μερικούς ανθρώπους. Έχοντας νερό ή ένα μη αλκοολούχο ποτό ανάμεσα σε κάθε μπύρα ή σκληρού ποτού που πίνετε, μπορεί να σας βοηθήσει να κρατήσετε ενυδατωμένο το σώμα και να περιορίσει τη συνολική ποσότητα του αλκοόλ που πίνετε.

ΜΥΘΟΣ: Το κρασί είναι η ευγενέστερη επιλογή
ΓΕΓΟΝΟΣ: Το κόκκινο κρασί περιέχει τανίνες, (ενώσεις που είναι γνωστό ότι προκαλούν πονοκεφάλους σε ορισμένους ανθρώπους). Η βύνη στα ποτά, όπως το ουίσκι, τείνουν επίσης να προκαλούν πιο σοβαρές συνέπειες απο το αλκοόλ. Αν ανησυχείτε για το πώς θα αισθανθείτε το πρωί, με την ευγενέστερη επιλογή σας, να ξέρετε ότι η μπύρα η βότκα και το τζιν, δεν προκαλούν τόσο σοβαρές επιπτώσεις.

ΜΥΘΟΣ: Τα διαιτητικά κοκτέιλ είναι είναι η σίγουρη επιλογή
ΓΕΓΟΝΟΣ: Τα διαιτητικά ποτά μπορεί να βοηθήσουν αν μετράτε τις θερμίδες, αλλά όχι εάν προσπαθείτε να αποφύγετε τις παρενέργειες του ποτού. Η έρευνα δείχνει ότι οι φρουτώδης χυμοί, ή άλλα υγρά που περιέχουν ζάχαρη μπορούν να κάνουν λιγότερο έντονο το hangover.

ΜΥΘΟΣ: Liquor πριν τη μπύρα
ΓΕΓΟΝΟΣ: Είναι η ποσότητα του αλκοόλ που πίνετε (όχι η σειρά των ποτών σας) που έχει μεγαλύτερη σημασία. Όλα τα ποτά έχουν περίπου την ίδια ποσότητα αλκοόλ. Μην ξεγελιέστε από το μέγεθος του ποτού σας ή από οποιονδήποτε που λέει τη φράση «μη φοβάσαι.”

ΜΥΘΟΣ: Τρώτε ζυμαρικά πριν πάτε για ύπνο
ΓΕΓΟΝΟΣ: Λάθος για δύο λόγους. Κατ ‘αρχάς, το φαγητό πριν τον ύπνο (αφού έχετε ήδη πιει) δεν προσφέρει καμία βοήθεια. Τα τρόφιμα πρέπει να βρίσκονται στο στομάχι σας πριν πιείτε, για να μην υπάρχουν σοβαρές παρενέργειες. Δεύτερον, οποιαδήποτε φαγητό μπορεί να επιβραδύνει την απορρόφηση του αλκοόλ στο σώμα σας. Η λιπαρή τροφή το κάνει καλύτερα. Αν φάτε μια μπριζόλα ή πίτσα πριν από το πρώτο μαρτίνι, ίσως να ξεφύγετε από τις συνέπειες. Πριν πάτε για ύπνο πιείτε πολύ νερό για την καταπολέμηση της αφυδάτωσης.

ΜΥΘΟΣ: Ο καφές είναι η θεραπεία
ΓΕΓΟΝΟΣ: Ένας πολύ δυνατός καφές οδηγεί σε μεγαλύτερη αφυδάτωση και μπορεί να σας κάνει χειρότερα. Μετά από μια νύχτα μέθης, είναι καλύτερο να πιείτε νερό, ή ακόμη και ενεργειακά ποτά για την αντιμετώπιση της αφυδάτωσης. Έτσι θα αντικαταστήσετε τους χαμένους ηλεκτρολύτες.

ΜΥΘΟΣ: Τα βότανα μπορεί να βοηθήσουν

ΓΕΓΟΝΟΣ: Βρετανοί ερευνητές έκαναν μια μελέτη σχετικά με τα χάπια πονοκεφάλου, όπως αυτά που περιέχουν μαγιά και εκχύλισμα αγκινάρας. Βρήκαν ότι πράγματι είχαν αποτέλεσμα. Επίσης ένα συμπλήρωμα διατροφής που γίνεται από φραγκόσυκο και κάκτο μπορεί να μειώσει τη ναυτία και την ξηροστομία, αλλά όχι τον φοβερό πονοκέφαλο. Η μόνη αποδεδειγμένη θεραπεία; Ο χρόνος. Μετά απο κάποιες επίπονες ώρες επανέρχεται ο οργανισμός στα φυσιολογικά του επίπεδα.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu