• Αρχική
  • LIFE
  • ΜΟΔΑ
  • Πράγματα που πρέπει να ξέρετε πρίν μπείτε στο τριπάκι της μόδας του κορσέ

Πράγματα που πρέπει να ξέρετε πρίν μπείτε στο τριπάκι της μόδας του κορσέ

Η τελευταία αναπάντεχη τρέλα που συζητάει όλος ο κόσμος τελευταία λέγεται "Κορσές".

Οι κορσέδες διαμόρφωσης μέσης δεν είναι κάτι καινούριο. Στην πραγματικότητα, ήταν αρκετά κοινή στα τέλη της βικτοριανής εποχής γύρω στο 16ο αιώνα.
Αλλά τι ακριβώς είναι ο κορσές και πώς λειτουργεί; Εδώ είναι όλα όσα χρειάζεται να ξέρετε.
**Δεν έχει το στιγμιαίο αποτέλεσμα που περιμένετε. Αλλά υπάρχει επίσης μια αδιαμφισβήτητη ψυχολογική επίδραση που συνδέεται με τη σύσφιξη της μέσης.
Η Δρ Galyna Selezneva αισθητικός πλαστικός χειρούρχος αναφέρει ότι ο κορσές εκπαίδευσης της μέσης μπορεί να χρησιμεύσει ως μια διαρκή υπενθύμιση του τωρινού σχήματος, βοηθώντας στον περιορισμό του φαγητού. Είναι μια μη επεμβατική μέθοδος, και μπορεί να φορεθεί κατά διαστήματα στη διάρκεια της ημέρας. Αλλά αυτό είναι μόνο μια προσωρινή λύση για να σας βοηθήσει να επιτύχετε το σχήμα που επιθυμείτε. Το επίπεδο δυσφορίας ειδικά στην αρχή είναι αρκετά έντονο.
Μόλις σταματήσετε να τον φοράτε, το σώμα επανέρχεται σύντομα πίσω στο κανονικό του σχήμα. Αυτό συμβαίνει επειδή ο κορσές δεν έχει καμία επίπτωση στο ποσοστό λίπους του σώματος.
** Μπορεί να προκαλέσει μετατόπιση των οργάνων σας με δυνητικά επικίνδυνες συνέπειες.

**Γίνεται παραμόρφωση της φυσικής θέσης των εσωτερικών οργάνων. Τα ανώτερα όργανα κινούνται προς τα πάνω, και τα κάτω όργανα μετατοπίζονται προς τα κάτω. Αυτό μπορεί στη συνέχεια πιέσει την κοιλιά , και να προκαλέσει δυσκοιλιότητα.
**Μια αλλαγή στην πίεση των εσωτερικών οργάνων, σημαίνει ότι γίνεστε λιγότερο ανεκτικοί σε ορισμένα τρόφιμα, συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων που είναι λιπαρά. Καθώς το στομάχι μετατοπίζεται επάνω στο διάφραγμα, αυξάνει την αίσθηση καούρας, και προκαλεί γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση.
**Επίσης μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση, με την αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, και την υπερβολική εφίδρωση.Για να ελαχιστοποιηθούν οποιαδήποτε συμπτώματα, πρέπει να πίνετε περισσότερο νερό απο ότι συνήθως.
**Μπορεί να επηρεάσει τους ραχιαίους μυς σας. Αδρανοποιεί και χαλαρώνει τους κοιλιακούς μύς, ακόμη κι αν ασκείστε τακτικά, καθώς δεν στηρίζεται το σώμα στους μυς, για την φυσιολογική κίνηση και στάση.
**Μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και το βάθος της αναπνοή σας, όπως επίσης να προκαλέσει κράμπες, δυσφορία και τσίμπημα ειδικά αν είναι πολύ σφιχτός. Η υπερβολική χρήση του επηρεάζει την εμφάνιση και τη γενική υγεία του δέρματος, καθώς δεν αναπνέει.
Εάν πρόκειται να δοκιμάσετε τον κορσέ για τη λέπτυνση της μέσης, να είναι ενήμεροι ότι εγκυμονεί πολλούς κινδύνους. Αλλά αν επιμένετε στην «ευτυχία” του κορσέ να θυμάστε τους βασικούς κανόνες.
1. Να το φοράτε για σύντομα, μικρά χρονικά διαστήματα.
2. Αποφύγετε την άσκηση φορώντας ένα κορσέ, καθώς μπορεί να κοπεί η αναπνοή σας.
3. Μην το σφίγγετε υπερβολικά.
4. Μην το φοράτε καθόλου αν το σώμα σας ακόμη διαμορφώνεται .
5. Βεβαιωθείτε ότι είστε ενυδατωμένοι, πολύ περισσότερο, όταν είστε σε έντονη φυσική δραστηριότητα.
6. Μην το χρησιμοποιείτε ως υποκατάστατο για την υγιή διατροφή και την άσκηση.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu