• Αρχική
  • LIFE
  • Απίστευτα νόστιμα επιδόρπια, χωρίς ζάχαρη

Απίστευτα νόστιμα επιδόρπια, χωρίς ζάχαρη

Η ζάχαρη έχει αποτελέσει το αντικείμενο έντονων συζητήσεων για την υγεία τα τελευταία δύο χρόνια με εμπειρογνώμονες γιατρούς, τους υπεύθυνους υγείας, ακόμη και τους σεφ να δηλώνουν κατηγορηματικά ότι πρέπει να μειώσουμε την κατανάλωση ζάχαρης.

Μια νέα κατευθυντήρια γραμμή συνέστησε ότι οι ενήλικες και τα παιδιά, πρέπει να μειώσουν την ημερήσια πρόσληψη σε σάκχαρα (δηλαδή τους μονοσακχαρίτες και δισακχαρίτες) που προστίθενται στα τρόφιμα από τους κατασκευαστές, μάγειρες, και τους καταναλωτές, καθώς και τα σάκχαρα που υπάρχουν στη φύση, όπως το μέλι, τα σιρόπια, και τους χυμούς φρούτων, σε λιγότερο από 10% της συνολικής πρόσληψης ενέργειας. Η μείωση κάτω από το 5% , δηλαδή περίπου 25 γραμμάρια (6 κουταλάκια του γλυκού) καθημερινά θα δώσει πρόσθετα οφέλη στην υγεία.
Οι πρόσφατες μελέτες έχουν φέρει στο φως τις συνέπειες της ζάχαρης στο σώμα μας, καθώς οι περισσότεροι από εμάς υπερβαίνουμε τη συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη, χωρίς να το συνειδητοποιούμε. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τους λόγους για τους οποίους η ζάχαρη δεν ωφελεί. Είναι εθιστική και δεν ικανοποιεί την πείνα, κάνοντάς σας να τρώτε περισσότερο. Η ζάχαρη συμβάλλει καθοριστικά στην παχυσαρκία και οι πιθανότητες να αυξήσετε την ανάπτυξη χρόνιων παθήσεων, όπως τον διαβήτης τύπου 2, λιπώδη ήπαρ, καρδιοπάθειες, ακόμη και καρκίνο, είναι μεγάλες.
Τα ζαχαρούχα ποτά, γλυκά, επιδόρπια και επεξεργασμένα τρόφιμα που καταναλώνονται σήμερα έχουν πολύ περισσότερη κρυμμένη ζάχαρη απο ότι τα γλυκά. Όταν αλλάξετε διατροφή και συμπεριλάβετε περισσότερα επεξεργασμένα τρόφιμα που διατίθενται στο εμπόριο έχετε πιο υγιείς επιλογές, όπως το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, φυσικούς χυμούς φρούτων, λαχανικά και όσπρια, θα διαπιστώσετε θεαματικές αλλαγές στη διάθεση και την υγεία.
Αλλά πόσο εύκολο είναι να εξαλείψουμε τα εξευγενισμένα σάκχαρα από τη διατροφή μας; Πώς μπορούμε να αρνηθούμε τα γλυκά στα παιδιά μας όταν τα σούπερ μάρκετ είναι γεμάτα από ελκυστικά κουτιά που φωνάζουν; Η λύση, είναι να δημιουργήσετε μια ισορροπία. Προσπαθήστε να μειώσετε σταδιακά την επεξεργασμένη ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα, στο ελάχιστο κάθε φορά, διαβάζοντας τις ετικέτες πιο προσεκτικά. Αν θέλετε τα παιδιά σας να τρώνε υγιεινά, θα πρέπει να γίνει τρόπος ζωής που θα δώσει το παράδειγμα και στους άλλους. Το μέλι περιλαμβάνεται στα ελεύθερα σάκχαρα, οπότε προτιμήστε το αλλά περιορίστε τη μερίδα σας. Σε κάθε περίπτωση, είναι γνωστό ότι τα σπιτικά φαγητά έχουν λιγότερη ζάχαρη από οποιοδήποτε συσκευασμένο φαγητό ή γλυκό του σούπερ μάρκετ.
Χάρη στην αυξανόμενη ευαισθητοποίηση και τις προσπάθειες ορισμένων, όλο και περισσότεροι έγιναν δημιουργικοί μάγειρες στο σπίτι τους, και έχουν προκύψει πολλές νέες συνταγές χωρίς τη ραφιναρισμένη ζάχαρη. Πάρτε μια γεύση.
1. Φυτικές αφράτες μπάλες λεμονιού

Τα επιδόρπια λεμονιού, είναι πολύ ιδιαίτερα για το καλοκαίρι. Η αμυγδαλόπαστα, η καρύδα και το λεμόνι, κάνουν ένα καταπληκτικό σνακ. Μη χρησιμοποιήσετε ζάχαρη άχνη στη συνταγή, προτιμήστε να τα καλύψετε με τριμμένη καρύδα.
2. Παγωτό με φυτική κρέμα σοκολάτας

Δεν χρειάζεστε παγωτομηχανή για αυτό. Είναι μια απλή συνταγή με αγνά υλικά που παράγει μια πλούσια, κρεμώδη, τέλεια γλυκιά απόλαυση χωρίς τη χρήση ζάχαρης. Μπορείτε ακόμη να κάνετε σπιτικές μαλακές καραμέλες. Η διαδικασία είναι απλή, καθώς υπάρχουν άπειρες συνταγές στο διαδίκτυο, και το αποτέλεσμα εκπληκτικό.
3. Cheesecake με μύρτιλα

Τα επιδόρπια φρούτων, διατηρούν τη θρεπτική ποιότητα των συστατικών τους, και τα συστατικά τους. Αυτό το cheesecake φτιάχεται με γιαούρτι και ξηρούς καρπούς. Πήζετε την κρέμα με ένα απλό σάκχαρο του ζελέ, που έχει χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη ζάχαρης.
4. Υγιεινά μικρά κέικ με χυμό Καρότου και μήλου

Αυτά γίνονται με αλεύρι ολικής αλέσεως, μέλι και μήλο αντί για ζάχαρη. Έχουν την ίδια γεύση και το ευχάριστο άρωμα, όπως τα κανονικά κέικ.
5. Κέικ σοκολάτας με εξευγενισμένη ζάχαρη

Αυτή είναι μια συνταγή για μια απλή τούρτα γενεθλίων με υγιεινά συστατικά. Χρησιμοποιεί το αλεύρι φαγόπυρου, το αλεύρι αμυγδάλου, γιαούρτι, και ζάχαρη καρύδας (που είναι ένα χαμηλό γλυκαιμικό, και περιέχει βιταμίνες Β, και μια υψηλή περιεκτικότητα σε ανόργανα άλατα (κάλιο, μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο). Επίσης περιέχει γλουταμίνη.
6. Παγωτό με μπανάνα και φράουλα
Όταν αισθάνεστε ότι έχετε χαμηλή ενέργεια μην σκέφτεστε τη σοκολάτα. Οι μπανάνες είναι το τέλειο σνάκ και περιέχουν βιταμίνη Β6 που είναι μια καλή πηγή μαγγανίου, βιταμίνης C, κάλιου, φυτικών ινών, βιοτίνης, και χαλκού.

Σχετικά άρθρα:

loading...
Close Menu