Tips για να βελτιώσετε άμεσα την διάθεσή σας

Οι πρακτικές που μπορείτε να δοκιμάσετε για να βελτιώσετε άμεσα την διάθεσή σας, ακόμα και στις δύσκολες μέρες.

Η καθημερινότητα πολλών είναι γρήγορη, έντονη και ορισμένες φορές απρόβλεπτη. Δυστυχώς, το στρες κυριαρχεί, επηρεάζοντας την διάθεσή μας αρνητικά. Ωστόσο γνωστά είναι τα οφέλη της χαράς για την ψυχολογία και παρόλο που η ευτυχία φαίνεται πως περιμένει πάντα στην γωνία με την καλύτερη δουλειά, την καλύτερη σχέση ή το καλύτερο σπίτι, η ευτυχία αυτή μπορεί να είναι φευγαλέα. Το σημαντικότερο είναι να συνειδητοποιήσετε ότι δεν απαιτούνται ριζικές ή μεγάλες αλλαγές για να αισθανθείτε πιο χαρούμενοι. Μερικές στρατηγικές που μπορείτε να δοκιμάσετε για να βελτιώσετε άμεσα την διάθεσή σας, περιλαμβάνουν:

*Ακούστε την αγαπημένη σας playlist

Η μουσική μας διασκεδάζει ενώ επιστημονικά δεδομένα αναφέρουν ότι μπορεί ακόμα και να βελτιώσει την συνολική εικόνα της υγείας. Η μουσική μπορεί να είναι πηγή ευχαρίστησης και ικανοποίησης, αλλά υπάρχουν και πολλά άλλα ψυχολογικά οφέλη. Μπορεί να χαλαρώσει το νου, να ενεργοποιήσει το σώμα, ακόμη και να βοηθήσει τους ανθρώπους να διαχειριστούν καλύτερα τον πόνο. Παράλληλα ακρόαση μουσικής αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο για την καλύτερη διαχείριση του άγχους, αφού σύμφωνα με επιστημονική μελέτη η ακρόαση μουσικής φαίνεται να είχε αντίκτυπο στην ανθρώπινη απόκριση στο άγχος και ιδιαίτερα στο αυτόνομο νευρικό σύστημα.

*Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε

Μπορεί να θεωρείται κλισέ αλλά πράγματι το χαμόγελο αποτελεί το καλύτερο φάρμακο για την «πεσμένη» διάθεση. Το γέλιο έχει πολλαπλά οφέλη αφού ενισχύει όχι μόνο την διάθεση αλλά και το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού. Αρκεί ένα απλό χαμόγελο, ακόμα και δεν αισθάνεστε απαραιτήτως χαρά για να «ξεγελάσει» τον εγκέφαλό σας και εσείς να αποκομίσετε τα οφέλη του. Υπάρχουν διάφοροι γρήγοροι τρόποι για να διασκεδάσετε και να γελάσετε περισσότερο, όπως το να περάσετε χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα αλλά μακροπρόθεσμα μπορείτε να δοκιμάσετε να υιοθετήσετε την στρατηγική διαχείρισης του άγχους μέσω του χιούμορ.

*Κάντε μια καλή πράξη

Βοηθώντας τους γύρω μας, γεμίζουμε και εμείς από χαρά και ευχαρίστηση, με τα επιστημονικά δεδομένα πράγματι να αναφέρουν ότι τα άτομα εθελοντές ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα υγείας και ευτυχίας. Ο αλτρουισμός φέρνει πολλά οφέλη, συμπεριλαμβανομένων μεγαλύτερων επιπέδων συναισθηματικής ευεξίας. Καθώς κάνετε μια καλή πράξη για κάποιον άλλον, η προσοχή σας αποσπάται από τα δικά σας προβλήματα και το χαμόγελό του, όντας μεταδοτικό, μπορεί να σας γεμίσει με θετική ενέργεια, ανυψώνοντας την διάθεσή σας.


vita/photo unsplash