Τι να κάνετε για να μην ραγίζει το αυγό στο βράσιμο

Τα αυγά είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία. Ο κρόκος τους περιέχει καλά λιπαρά που βοηθούν στη σωστή λειτουργία των κυττάρων, περιλαμβανομένων αυτών που εμπλέκονται στην άμυνα του οργανισμού.

Αρκεί να αναφέρουμε ότι ένα αυγό έχει περίπου 70 θερμίδες και παρέχει διάφορες ποσότητες από 13 ουσίες, όπως βιταμίνη D, σίδηρο, ψευδάργυρο, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και χολίνη.

Η κατανάλωση ενός αυγού προσφέρει στον οργανισμό το 9% των ημερήσιων αναγκών σε σίδηρο ενός μωρού, το 60% των ημερήσιων αναγκών σε φυλλικό οξύ, το 12% των ημερήσιων αναγκών σε ωμέγα 3 και το 43 % των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνες.

Αν καθιερώσετε την κατανάλωση ενός βραστού αυγού στο πρωινό, σύντομα θα παρατηρήσετε ότι το μυαλό σας θα δουλεύει καλύτερα.

Αυγό ραγίζουν στο βράσιμο

Πολλές φορές όταν βράζετε αυγό, αυτό ραγίζει και μπαίνει νερό στο εσωτερικό του ή χύνεται το περιεχόμενό του στο νερό.

Για να το αντιμετωπίσετε, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

Ρίχνετε πάντα στο νερό που βράζει λίγο αλάτι ή ξίδι, έτσι ώστε αν σπάσει το αυγό να μην εισχωρήσει νερό μέσα ή να μη χυθεί το περιεχόμενό του στο νερό.

Το αλάτι και το ξίδι επισπεύδουν την πήξη του ασπραδιού, που τείνει να βγει έξω από την ρωγμή που έχει δημιουργηθεί στο τσόφλι, με αποτέλεσμα το νερό να μη διεισδύει στο αυγό.

Τώρα αν θέλετε να καθαρίσετε το αυγό εύκολα και γρήγορα υπάρχει τρόπος κι όχι μάλιστα ένας αλλά τρεις  όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί: 

(mothersblog. gr / photo: pexels)

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.