Θωρακίστε το ανοσοποιητικό των παιδιών πριν το σχολείο

school kid
Τα σχολεία ανοίγουν και εμείς σαν γονείς πρέπει να κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να κρατήσουμε υγιή τα παιδιά μας.

Ένας τρόπος για να το καταφέρουμε αυτό είναι μέσω της διατροφής τους. Κάποια παιδιά τρώνε φρούτα και λαχανικά, κάποια άλλα όμως όχι.

Πώς θα καταφέρετε λοιπόν να δώσετε στο παιδί σας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός του για να τα βγάλει πέρα στο σχολείο και στο πρόγραμμα που θα έχει μετά από αυτό;

Ένας τρόπος είναι τα smoothies. Σας έχουμε μιλήσει άπειρες φορές για αυτά τα λαχταριστά ροφήματα και σήμερα θα σας δείξουμε ακόμη μια συνταγή.

Για να το φτιάξετε θα χρειαστείτε ακτινίδια, αγγούρι, πορτοκάλια, μάνγκο και φράουλες.

Τα οφέλη όλων αυτών των φρούτων και λαχανικών στον οργανισμό των παιδιών αναλυτικά, σύμφωνα με το mothersblog είναι τα εξής:

Ακτινίδιο: Ένα ακτινίδιο δίνει περίπου 60 θερμίδες, 15γρ. υδατανθράκων. 3γρ. φυτικών ινών, 9γρ. σακχάρων και 1,2γρ. πρωτεΐνης. Είναι επίσης πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνη C, ασβέστιο, σίδηρο, βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, κάλιο, βιταμίνη Κ, χαλκό, βιταμίνη Ε, φολικό οξύ και μαγγάνιο.

Αγγούρι: Το αγγούρι είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, βιταμίνες C, K και B, κάλιο, μαγγάνιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και μαγνήσιο. Για να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά του αγγουριού, μην το ξεφλουδίσετε, καθώς τα περισσότερα από αυτά βρίσκονται στη φλούδα.

Μάνγκο: Ένα μάνγκο παρέχει περίπου το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης Α, ένα θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής και της δραστηριότητας των λευκών αιμοσφαιρίων.

Φράουλες: Οι φράουλες είναι πλούσιες σε βιταμίνη C, κάλιο, φολικό οξύ και φυτικές ίνες. Μία κούπα φρέσκες φράουλες περιέχει το 160% της καθημερινής συνιστώμενης ποσότητας σε βιταμίνη C, με μόνο 50 θερμίδες.

Πορτοκάλι: Το πορτοκάλι παρέχει βιταμίνες και τα μέταλλα που και αυτά είναι κυρίως η βιταμίνη C, η θειαμίνη, το φυλλικό οξύ και το κάλιο. Ένα μεγάλο πορτοκάλι αρκεί για να καλύψουμε σε ποσοστό 100% ή και περισσότερο τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνη C, ενώ η θειαμίνη (βιταμίνη Β1) εμπλέκεται στον μεταβολισμό και στη λειτουργία του νευρικού συστήματος και συμβάλλει στην καλή διάθεση.

Δοσολογία υλικών:

  • 2 ακτινίδια
  • 8 φέτες αγγούρι
  • 1 μάνγκο
  • 300 γραμ φράουλες
  • χυμό από δύο πορτοκάλια

Πώς θα το φτιάξετε:

Πολτοποιήστε πρώτα τις φράουλες σε ένα μπλέντερ και βάλτε το μείγμα σε ένα διάφανο ποτήρι.

Μετά πολτοποιήστε το μάγκο μαζί με το πορτοκάλι στο μπλέντερ, και βάλτε το πορτοκαλί μείγμα πάνω από το κόκκινο.

Τέλος, πολτοποιήστε τα ακτινίδια με το αγγούρι και βάλτε το από πάνω.

photo unsplash