Σούπερ τροφές για παιδιά

kid eating1
Καιρός να αρχίσετε να τις δίνετε στα παιδιά.

Για λήψη βιταμινών, μετάλλων, φυτικών ινών και υγιών λιπών σε κάθε γεύμα ή σνακ, εντάξετε κάποιες από τις τροφές προτείνει το Mothersblog και που ακολουθούν παρακάτω.

Καιρός να αρχίσετε να τρώτε τα μούρα
Τα μούρα είναι αρκετά θρεπτικά και είναι συνήθως εύκολα στο να τα εντάξετε σε κάποιο γεύμα του παιδιού σας. Γεμάτα με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Προσθέστε τα στο γιαούρτι τους, φτιάξτε μια νόστιμη μαρμελάδα για το πρωινό τους, φτιάξτε ένα γλυκό ή μια τάρτα με αυτά. Υπάρχουν υπέροχες και νόστιμες ιδέες για να τα απολαύσει κανείς.

Ψάρια και θαλασσινά
Το ψάρι είναι μια εξαιρετική πηγή DHA, ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ ευεργετικό για την ανάπτυξη του εγκεφάλου. Εάν το παιδί σας δεν τρελαίνεται για τα ψάρια, προτιμήστε τις τραγανές ψαρομπουκιές ή τα μπιφτέκια θαλασσινών. Μια καλή λύση είναι επίσης τα πολύ μικρά ψαράκια (αθερίνα) που αν τα τηγανίσετε γίνονται τραγανά και απολαυστικά για τα παιδιά ή τις τηγανιτές γαρίδες.

Σπόροι
Ο ηλίανθος, ο λιναρόσπορος και οι σπόροι chia βοηθούν τα παιδιά να καλύψουν την ανάγκη τους για καλά λίπη, μαγνήσιο, πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Εντάξτε τους σπόρους σε ζύμες σνακ, πασπαλίστε τους σε pancakes, σε φέτες ψωμί με μαρμελάδα, πασπαλίστε τις σαλάτες σας ή προσθέστε τους στα smoothies.

Καρποί και βούτυρα των καρπών

Το φυστικοβούτυρο είναι ένα πολύ θρεπτικό για τα παιδιά. Είναι φθηνό, εύκολο στην αποθήκευση και λατρεύεται από εκατομμύρια παιδιά. Κάθε μερίδα 2 κουταλιών της σούπας παρέχει σχεδόν τις μισές από τις ανάγκες που έχουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, σε από μαγνήσιο, βιταμίνες Β και υγιή λίπη. Μη διστάσετε δοκιμάσετε το βούτυρο και το γάλα αμυγδάλου.

photo unsplash