Πότε μας παχαίνει το πιτόγυρο;

Μάθετε πότε μπορείτε να απολαμβάνετε το... "εθνικό" μας φαγητό χωρίς ενοχές!

Το delivery, αποτελεί πλέον συνήθη πρακτική στις μαζώξεις της παρέας στο σπίτι.

Μέσα σε μια παρέα όμως, μπορεί να υπάρχετε κι εσείς που ίσως να θέλετε να περιορίσετε τις θερμίδες σας. Μην ξεχνάτε όμως, ότι δίαιτα δεν σημαίνει ότι πρέπει να κόψετε “μαχαίρι” όσα πριν απολαμβάνατε. Επιλέξτε να παραγγείλετε κι εσείς λοιπόν, αποφεύγοντας όμως τις υπερβολές στην παραγγελία σας.

Είναι πασίγνωστο ότι οι Έλληνες παραγγέλνουν συχνότερα το σουβλάκι, το οποίο κατά περίπτωση, μπορεί να οδηγήσει σε πρόσληψη «επιπλέον» θερμίδων και επομένως αύξηση του σωματικού βάρους, ενώ όσοι βρίσκονται σε δίαιτα ή προσέχουν τη διατροφή τους, το κατατάσσουν στα… «απαγορευμένα» φαγητά!

Όπως όμως ισχύει για όλα τα τρόφιμα, έτσι και η πίτα σουβλάκι μπορεί να τρώγεται περιστασιακά, χωρίς να αποτελεί πρόβλημα στη διαχείριση του σωματικού βάρους. Αρκεί φυσικά να επιλέξετε μια πιο light εκδοχή του!

Πόσες θερμίδες παίρνετε από μια μερίδα

• Η πίτα η αλάδωτη δίνει 170-200 θερμίδες.
• Μία κουταλιά σούπας λάδι (όσο μπορεί να απορροφήσει μία πίτα) μας δίνει 120-130 θερμίδες.
• Κάθε κουταλιά της σούπας τζατζίκι ή σος γιαούρτι, δίνει επιπλέον 75 θερμίδες.
• Κάθε κουταλιά της σούπας σος με βάση τη μαγιονέζα, δίνει 120 θερμίδες επιπλέον.
• Κάθε κομμάτι πατάτας τηγανητής μας προσθέτει 20 θερμίδες.
• Η ντομάτα δίνει μέχρι 30 θερμίδες.
• Το κρεμμύδι δίνει μέχρι 20 θερμίδες.
• Οι θερμίδες του κρέατος εξαρτώνται από το είδος του

Θερμίδες κρέατος:

Κοτόπουλο 130 θερμίδες
Χοιρινό 180 θερμίδες
Γύρος κοτόπουλο 200 θερμίδες
Γύρος χοιρινός 230 θερμίδες
Κεμπάπ 270 θερμίδες

Επιλέξτε λοιπόν σουβλάκι από κοτόπουλο αντί για χοιρινό, γύρο ή κεμπάπ. Επίσης, ζητήστε η πίτα σας να είναι αλάδωτη και προτιμήστε αντί για πατάτες και σος να βάλετε μέσα τζατζίκι, μαρούλι, ντομάτα και κρεμμύδι. Οι επιλογές σας είναι αυτές που θα καθορίσουν αν το σουβλάκι σας θα αποτελέσει μια διατροφική «βόμβα» λίπους και θερμίδων ή μια ευχάριστη και γευστική επιλογή που δεν θα χαλάσει τη δίαιτά σας!


photo unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •