• Αρχική
  • Άρθρα
  • Πώς θα φάτε υγιεινά και πώς μπορείτε να χάσετε βάρος τις φετινές γιορτές

Πώς θα φάτε υγιεινά και πώς μπορείτε να χάσετε βάρος τις φετινές γιορτές

Ανησυχείτε μήπως βάλετε κιλά τις φετινές γιορτές;

Δεν θα έπρεπε!

Οι ειδικοί λένε ότι και ο φετινός Δεκέμβρης, μιας και υπάρχει ακόμη ο κορονοϊός δίπλα μας, είναι μια τέλεια ευκαιρία για να μην πάρετε κιλά, όπως συνέβαινε τις άλλες χρονιές.

Αναφέρουν ότι εξαιτίας του κορονοϊού, τα πάρτι γραφείου, οι ανταλλαγές μπισκότων, ακόμη και τα γιορτινά δείπνα με πολλούς φίλους και συγγενείς, είναι κατά κάποιο τρόπο ακόμη και φέτος απαγορευμένα και αυτό από μόνο του είναι μια ευκαιρία να αλλάξετε τις γιορτινές διατροφικές σας συνήθειες.

Είναι μια ευκαιρία, λένε οι διατροφολόγοι, να αλλάξουμε τα πράγματα προς μια πιο υγιεινή διατροφή και προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Να τι προτείνουν:

Κατανοήστε την πραγματικότητα

Πρώτα απ’ όλα, όσο κι αν οι περισσότεροι από εμάς αντιλαμβανόμαστε ότι παίρνουμε πολλά κιλά αυτή την εποχή του χρόνου, η αλήθεια μπορεί να είναι διαφορετική.

Σύμφωνα με έρευνα του 2016, οι άνθρωποι στις Ηνωμένες Πολιτείες βάζουν βάρος περισσότερο από ένα κιλό, κατά μέσο όρο, κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Μελέτες που έγιναν τα προηγούμενα χρόνια βρήκαν παρόμοια αποτελέσματα.

Πολλά φαγητά την περίοδο των γιορτών έχουν περισσότερη περιεκτικότητα νατρίου και επιπλέον δεν πίνουμε πολύ νερό. Έτσι, δεν είναι ασυνήθιστο το βάρος να είναι υψηλότερο το πρωί -ειδικά μετά από μια μεταμεσονύχτια γιορτή.

Τι μπορείτε να κάνετε;

Μην ζυγίζεστε την περίοδο των γιορτών.

Όταν νιώθετε πρήξιμο, πιείτε περισσότερο νερό και ασκηθείτε.

Βρείτε μια νέα δραστηριότητα

Τα υπαίθρια αθλήματα όπως η ποδηλασία και η πεζοπορία παρουσίασαν αύξηση κατά το καλοκαίρι της πανδημίας του 2020. Οι ειδικοί λένε ότι ο χειμώνας δεν χρειάζεται να είναι διαφορετικός. Κάντε ποδηλασία, έναν περίπατο με την οικογένειά σας, τρέξτε στο πάρκο και προσθέστε επιπλέον κίνηση στην καθημερινότητά σας.

Έτσι, μπορείτε επίσης να κάνετε μια κανονική οικογενειακή βόλτα με ποδήλατο, μια εβδομαδιαία πεζοπορία, ακόμη και ένα πάρτι χορού στο σαλόνι σας.

Φτιάξτε light εκδοχές των παραδοσιακών και των γλυκών

Φροντίστε και την ψυχική σας υγεία

Πώς, λοιπόν, κάποιος παραμένει ψυχικά υγιής ενώ προσπαθεί να περιορίσει τις τυπικές δραστηριότητες;

Αρχικά σκεφτείτε “πώς είναι να κινείσαι καλύτερα”, “να νιώθεις καλύτερα”, “να κοιμάσαι καλύτερα”, “να φοράς ρούχα που σου αρέσουν” και άλλα θετικά χαρακτηριστικά.

Επίσης σκεφτείτε ότι δεν θα χρειαστεί να κάνετε εξαντλητικές δίαιτες μετά τις γιορτές για να χάσετε τα περιττά κιλά. Αυτό και μόνο θα σας παρακινήσει να αλλάξετε τις διατροφικές σας συνήθειες και φυσικά τις συνήθειες που επιλέγετε για να αθλείστε.

(mothersblog. gr – healthline. com / photo: unsplash)

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.