• Αρχική
  • Άρθρα
  • Μια αντιοξειδωτική λεμονάδα με λιγότερες από 30 θερμίδες που σου κάνει καλό

Μια αντιοξειδωτική λεμονάδα με λιγότερες από 30 θερμίδες που σου κάνει καλό

Αντί να προσπαθείς να πίνεις κάθε πρωί σκέτο νερό για αδυνάτισμα όπως λένε στις διατροφές, δες πώς να φτιάξεις δροσιστική αντιοξειδωτική λεμονάδα!

Αυτή η αντιοξειδωτική λεμονάδα μπορεί να σε σώσει αν δυσκολεύεσαι να πίνεις μεγάλες ποσότητες νερού στο πλαίσιο της διατροφής σου! Επίσης, είναι μια καλή εναλλακτική mocktail, σύμφωνα με το ediva, δηλαδή κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ για όσους δεν πίνουν από άποψη ή για ιατρικούς λόγους αλκοόλ.

Τί θα χρειαστείς για να φτιάξεις σπιτική αντιοξειδωτική λεμονάδα

  • 1 λεμόνι μέτριου μεγέθους
  • 1/2 λίτρο νερό
  • 1 κσ ξύδι από λευκό κρασί ή μηλόξυδο
  • 1 κσ μέλι
  • φύλλα δυόσμου (προαιρετικά)

Βάζεις σε ένα μπολ το νερό. Στύβεις μέσα στο ίδιο μπολ το λεμόνι, προσέχοντας να μην πέσουν κουκουτσάκια μέσα.

Έπειτα, αφού καλύψεις το μπολ με μία μεμβράνη, το βάζεις στο ψυγείο για να κρυώσει καλά, για περίπου 2 ώρες.

Αν σου αρέσει να έχει λίγο πιο spicy γεύση η αντιοξειδωτική λεμονάδα σου, μπορείς να προσθέσεις μερικές φέτες από φρέσκο τζίντζερ πριν το βάλεις στο ψυγείο.

Μόλις κρυώσει καλά η λεμονάδα σου, μπορείς να σερβίρεις με πολύ πάγο και λίγο δυόσμο.

Να ξέρεις, ότι για να αφήσει το φύλλο δυόσμου το άρωμά του, πρέπει πριν το βάλεις στο ποτήρι να το τρίψεις ανάμεσα στα δάχτυλά σου!

Το καλό είναι ότι μπορείς να τη διατηρείς σε βάζο ή μπουκάλι στο ψυγείο για λίγες μέρες, ώστε να μη χρειάζεται να κάνεις καθημερινά τη διαδικασία.

photo unsplash