• Αρχική
  • Άρθρα
  • Επιστροφή στο σχολείο μετά την καραντίνα – Χρειάζεται πρόγραμμα στον ύπνο

Επιστροφή στο σχολείο μετά την καραντίνα – Χρειάζεται πρόγραμμα στον ύπνο

kid room
Η καθιέρωση ενός σταθερού προγράμματος είναι μία από τις πιο απαιτητικές πτυχές στην ανατροφή ενός παιδιού και όπως διαπιστώνεται και από μια νέα μελέτη που δημοσίευσε το Πανεπιστήμιο Delaware, από τις πιο σημαντικές

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, τα παιδιά με ασυνεπή χρονοδιαγράμματα ύπνου εμφάνισαν υψηλότερα ποσοστά δείκτη μάζας σώματος. Έτσι για ακόμη μια φορά ανακαλύπτει κανείς, ότι το σταθερό πρόγραμμα ύπνου μπορεί να συμβάλλει στην αίσθηση της ρουτίνας, ωφελώντας και άλλες πτυχές στην υγεία του παιδιού.

Βάλτε το παιδί σας για ύπνο νωρίς και φτιάξτε μια ρουτίνα απ’ την αρχή
Αρχικά εξηγήστε γιατί είναι ώρα για ύπνο και γιατί ο ύπνος είναι σημαντικός. Μάθετε στο παιδί να μην βλέπει τον ύπνο σαν πρόβλημα ή σαν τιμωρία. Βοηθήστε το να δει τον ύπνο σαν στιγμή ηρεμίας και χαλάρωσης.

Βάλτε μια σταθερή ώρα για το τελευταίο του γεύμα και φυσικά ακολουθήστε ένα σταθερό πρόγραμμα σε ό,τι αφορά την ώρα του ύπνου. Πάντα να βάζετε το παιδί σας για ύπνο την ίδια ώρα κάθε μέρα και πάντα ξυπνήστε το την ίδια ώρα.

Τέλος, για να αποφύγετε την γκρίνια, με απλά και κατανοητά λόγια εξηγήστε στο μικρό σας, ότι όταν του λέτε καληνύχτα και του δίνετε το φιλάκι και τις αγκαλιές που περιμένει, αυτό σημαίνει ότι είναι ώρα για ύπνο.


Καλή επιστροφή στο σχολείο!

πληροφορίες mothersblog/ photo pexels