Αυτό θα σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε το στρες!

Μια μέθοδος κουραστική αλλά δοκιμασμένη από πολλούς!

Μπορεί να στρώσει όχι μόνο το σώμα σας, αλλά και την ψυχολογία σας. Κι αν διαβάσετε τι είναι, ίσως να μην συμφωνήσετε αρχικά με αυτό.

Πράγματι, κάθε αρχή και δύσκολη. Με τον καιρό όμως, θα αρχίσετε να ανέχεστε τη γυμναστική, ώσπου να φτάσετε στο σημείο να την απολαμβάνετε και να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς σας!

Η συστηματική άσκηση έχει μια μοναδική ικανότητα τόσο να διεγείρει, όσο και να ηρεμεί το σώμα, διώχνοντας την κακή διάθεση και μειώνοντας το άγχος. Και πώς γίνεται αυτό το τελευταίο, θα πει κανείς;

Είναι θέμα νευροχημείας.

Συγκεκριμένα, η γυμναστική μειώνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες, όπως η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη, αυξάνοντας παράλληλα τα επίπεδα ενδορφινών, οι οποίες λειτουργούν ως φυσικά παυσίπονα και ενισχυτικά της διάθεσης.

Φυσικά, με την άσκηση θα σμιλευτεί και το σώμα, κάτι που θα ενισχύσει τον αυτο-έλεγχο και την αυτοπεποίθηση.

Επίσης, δίνει την ευκαιρία να ξεφύγουμε από τα προβλήματα και τις έγνοιες μας και είτε να απολαύσουμε την μοναξιά μας, είτε να γνωρίσουμε νέους φίλους.

Μην ξεχνάτε, πως όταν το σώμα είναι απασχολημένο, το μυαλό θα αποσπάται από τις ανησυχίες της καθημερινής ζωής και θα είναι ελεύθερο να σκέφτεται δημιουργικά.

Ποιες μορφές άσκησης βοηθούν;

Ό,τι σας κεντρίζει το ενδιαφέρον. Για αρχή, το περπάτημα και το χαλαρό τζόκινγκ θα βοηθήσει το σώμα σας να προσαρμοστεί.

Αν προτιμάτε κάτι ακόμη πιο χαλαρό, μια απλή βόλτα 20 λεπτών μπορεί να καθαρίσει το μυαλό σας και να διώξει το άγχος σας!


photo unsplash

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •