Άσκηση 3 λεπτών για να δείτε διαφορά στα πόδια σας

2021-02-19_105955
Αφιερώστε μόνο 3 λεπτά

Οι απαιτήσεις της καθημερινότητας είναι πολλές για όλους και συχνά δεν υπάρχει χρόνος για εντατική άσκηση.

Ωστόσο ακόμη και λίγος χρόνος μπορεί να κάνει τη διαφορά. Αν θέλετε για παράδειγμα να γυμνάσετε τα πόδια σας και να τα τονώσετε, αφιερώστε τρία λεπτά, κάνοντας μια απλή, αλλά αποτελεσματική άσκηση.

  • Ξαπλώνετε ανάσκελα με τα χέρια κάτω παράλληλα στα πλευρά του σώματος.
  • Σηκώνετε τα πόδια σας έτσι ώστε να κάνουν μια γωνία 90 μοιρών με το σώμα σας. Μη λυγίζετε τα γόνατά σας.
  • Τεντώστε τα δάχτυλά σας προς τα πάνω.
  • Λυγίστε τα γόνατά σας εναλλάξ κι επιστρέψτε τα πόδια σας στην αρχική τους θέση.
  • Κρατήστε τα γόνατά σας ενωμένα.
  • Σφίξτε και κρατήστε έτσι το μπροστινό μέρος των μηρών σας.

Επαναλάβετε: 10 φορές για κάθε πόδι.

Πώς θα καταλάβετε μόνοι σας εάν το κάνετε σωστά:

Θα νιώσετε τους μύες σας να καίνε.

baby/ photo pexels

Tο el.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο κάτω από  το άρθρο, μόνο από όσους και όσες έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία DISQUS. Ο καθένας και η κάθε μία έχουν το δικαίωμα να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους. Αυτό όμως  δεν σημαίνει ότι το el.gr υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Επίσης ξεκάθαρα θα διαγράφουμε  συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια αμέσως μόλις τα εντοπίσουμε  ή αμέσως μόλις μας καταγγελθούν. Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το el.gr δεν φέρει καμία νομική ή άλλη ευθύνη, αφού στο διαδίκτυο ανωνυμία δεν υπάρχει.