• Αρχική
  • Άρθρα
  • Αν θέλετε να χάσετε βάρος μην κάνετε τις παρακάτω 3 επιλογές- Δείτε τι να κάνετε

Αν θέλετε να χάσετε βάρος μην κάνετε τις παρακάτω 3 επιλογές- Δείτε τι να κάνετε

Η προσπάθεια μας να χάσουμε κιλά πολλές φορές σαμποτάρεται από λάθος επιλογές μας και άλλες ενισχύεται από τον τρόπο που ακολουθούμε την δίαιτα μας.

Τίποτα δεν γίνεται εύκολα και όλα έχουν περιστρέφονται γύρω από τη διατροφή, καθώς αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι στην όλη υπόθεση και όχι η γυμναστική, όπως πολλοί φαντάζονται. Σε αυτή τη διαδικασία η λαχτάρα για πρόχειρο φαγητό μπορεί να είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο και συχνά αποτελεί το λάθος που χαλάει τα σχέδια. Ωστόσο, μη νομίζεις πως το «θέμα» είναι μόνο τα τρόφιμα, όπως το κέικ, η σοκολάτα και τα πατατάκια.

Η διατροφολόγος Ταμάρα Γουίλνερ μίλησε στο Femail για τις διατροφικές επιλογές που εμποδίζουν την απώλεια βάρους. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκονται οι σάλτσες, οι μπάρες δημητριακών αλλά και οι σούπες. Οπως εξηγεί, τα λαχταριστά αυτά φαγητά έχουν τρία βασικά συστατικά: αλάτι, ζάχαρη και λίπος. Μάλιστα, υπάρχει η τάση να μην μπορείς να σταματήσεις να τα τρως και να συνεχίζεις, καθώς το ευχαριστιέσαι. Αυτό ονομάζεται «σημείο ευδαιμονίας», το οποίο παρακάμπτει τα φυσικά σήματα «στάσης» του εγκεφάλου και σε κάνει να θες κι άλλο.

Απώλεια βάρους: Δώσε προσοχή στα συστατικά

Η Γουίλνερ προτείνει την επόμενη φορά που θα πας στο σουπερμάρκετ να τσεκάρεις τα συστατικά της κέτσαπ, το λευκό ψωμί για τοστ, τις έτοιμες σάλτσες όπως το χούμους και του γουακαμόλε προκειμένου να ελέγξεις πόση ζάχαρη και αλάτι κρύβουν. Το ίδιο και σε λιγότερο προφανή τρόφιμα όπως οι μπάρες δημητριακών. Πολλά από αυτά τρόφιμα, μάλιστα, σε κάνουν να πεινάς και να ξεφεύγεις από το πρόγραμμα διατροφής για την απώλεια βάρους, το οποίο καλό θα ήταν να γίνεται από έναν ειδικό και να μην αποτελεί δίαιτα… μόδας.

5 τιπς για την απώλεια βάρους

Η διατροφολόγος δίνει 5 συμβουλές προκειμένου να περιορίσεις τις λιγούρες για πρόχειρο φαγητό.

Φάε με… σκέψη

Οταν θες πραγματικά πρόχειρο φαγητό, απόλαυσέ το και φάε με προσοχή.

Να είσαι προετοιμασμένος

Μια ιδέα της Γουίλνερ είναι να είσαι προετοιμασμένος για τη λιγούρα, έχοντας ένα σχέδιο πριν σε πιάσει. Εάν, για παράδειγμα, είσαι στο σπίτι και θες σοκολάτα, πρώτα άκου μουσική για να αποσπάσεις το μυαλό σου.

Ισορροπημένα γεύματα

Τα ισορροπημένα γεύματα μπορούν να σε κάνουν να αισθανθείς ικανοποίηση και να περιορίσουν τις λιγούρες ανάμεσα στα γεύματα.

Αναγνωρίστε τα τρόφιμα που σας γεμίζουν χαρά

Σε περίπτωση που εντοπίσεις προϊόντα που δεν γνωρίζεις ότι είναι γεμάτα αλάτι και ζάχαρη, τότε, προσπάθησε να τα αντικαταστήσεις. Πειραματίσου με το φαγητό και βγάλτε τα από τη ζωή σας.

Κοιμήσου

Οσο λιγότερο κοιμάσαι, τόσο αυξάνονται οι λιγούρες και αναζητάς τρόφιμα πλούσια σε ενέργεια, ζάχαρη και λιπαρά. Ο ύπνος 8-9 ωρών, σε σύγκριση με αυτό των 6-7 ωρών μπορεί να μειώσει σημαντικά την ανάγκη για πρόχειρο φαγητό.

Το πιο σημαντικό, όμως, απ’ όλα είναι να θυμάσαι ότι στην προσπάθεια απώλειας βάρους, στόχος εκτός από τα κιλά είναι υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

klik/ photo unsplash