• Αρχική
  • Άρθρα
  • Τηλεοπτικό πρόγραμμα στα κατεχόμενα της Κύπρου «κόπηκε» με εντολή της Άγκυρας

Τηλεοπτικό πρόγραμμα στα κατεχόμενα της Κύπρου «κόπηκε» με εντολή της Άγκυρας

Το τουρκικό καθεστώς δεν άντεχει τις επικρίσεις του παρουσιαστή.

Η τουρκοκυπριακή εφημερίδα «Αφρίκα» στο σημερινό της δημοσίευμα αναφέρει ότι μετά την παρέμβαση της τουρκικής «πρεσβείας» στα κατεχόμενα τερματίστηκε η τηλεοπτική εκπομπή «Ateş Hattı – Γραμμή Πυρός» στον ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό Kanal T, που παρουσίαζε για χρόνια ο δημοσιογράφος Τανέρ Ουλουτάς.

Η εκπομπή μεταδόθηκε για τελευταία φορά την περασμένη Πέμπτη. «Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα καταργήθηκε με οδηγίες της πρεσβείας της Τουρκίας που δεν μπόρεσε να ανεχτεί τις επικρίσεις», αναφέρει το δημοσίευμα.

Η εφημερίδα «Ντετάι» αναφέρεται στο θέμα κάτω από τον τίτλο «Η πρεσβεία της Τουρκίας το ζήτησε, το Kanal T το εφάρμοσε, λογοκρισία».

(Με πληροφορίες από philenews – φωτο:eurokinissi)

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •