Για ακόμα μία φορά ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν «επιτέθηκε» στην Ελλάδα και έκανε λόγο για παρουσία τρομοκρατών στη χώρα μας.
Μιλώντας σε συγκέντρωση του κυβερνώντος κόμματος στην Άγκυρα ο Ερντογάν είπε:
«H Ελλάδα επιτρέπει στο έδαφός της την ίδρυση αμερικανικών βάσεων ενώ εκεί τριγυρνούν τρομοκρατικές οργανώσεις. Κανείς δεν πρέπει να περιμένει από εμάς να κάνουμε το ίδιο λάθος» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Ερντογάν.
Από την πλευρά του, ο εκπρόσωπος του Τούρκου προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, δήλωσε ότι η σύνοδος κορυφής του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη στα τέλη Ιουνίου δεν αποτελεί προθεσμία για τη λήψη απόφασης για τις υποψηφιότητες ένταξης της Σουηδίας και της Φινλανδίας στη Συμμαχία, στις οποίες αντιτίθεται η Τουρκία.
(φωτο;eurokinissi)









