Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Γυναίκα της ζωής μου , διαμάντι μου , καλύτερη μανούλα του κόσμου , δεν έχω δύναμη να γράψω πολλά , θα σου πω ότι για εμένα εισαι η καλυτερη σύζυγος του κόσμου και για τον Χρηστο μας η καλύτερη μανούλα που θα μπορουσε να έχει … Ζητάω δύναμη από το Θεό να μπορέσω να σταθώ στα πόδια μου για να μεγαλώσω τον Χρηστο μας όπως εσυ ήθελες , δεν θα σου πω αντίο αλλα Χριστός Ανέστη γιατί μια μέρα είμαι σίγουρος ότι θα ξανασυναντηθούμε…Σαγαπαμε πολύ μέχρι εκεί ψηλά στον ουρανό που είσαι … να μας προσέχεις και να δώσεις ένα φιλί την αγαπημένη σου πεθερούλα …».
intime









