ήταν και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος έκανε ολιγοήμερο διάλειμμα από τις προεκλογικές του υποχρεώσεις, στην Τήνο, μαζί με την οικογένειά του.
Η κάμερα του MEGA, τον «έπιασε» στην επιστροφή του από το νησί. Ελαφριά και casual ντυμένος, ο πρωθυπουργός επέλεξε να επιστρέψει στο κλεινόν άστυ με το πλοίο της γραμμής, μαζί με τους εκατοντάδες άλλους ταξιδιώτες οι οποίοι γύρισαν στην Αθήνα.
(Megatv – eurokinissi photo)









