Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη:
Η πρώτη φωτό είναι από την Αθηνών/Κορίνθου χθες, στην μεγαλύτερη έξοδο των τελευταίων ετών. Η δεύτερη από την Κέρκυρα χθες βράδυ. Πέραν των πολιτικών αντεγκλήσεων χαίρομαι που παρά τα προβλήματα που σίγουρα υπάρχουν τελικά οι συμπολίτες μου βρίσκουν χρόνο για ολιγοήμερες διακοπές. Τα λιμάνια γεμάτα φουλ, οι κρατήσεις σε όλους τους προορισμούς ψηλά. Δόξα τω Θεώ λοιπόν και του χρόνου να έχουμε Υγεία! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση
(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)









