«Το ΝΑΤΟ δεν είναι έτοιμο να συζητήσει την ένταξη της Ουκρανίας για τα επόμενα 5-10 χρόνια, δεν θα αγωνιστούμε για αίτηση ένταξης».
Αυτό δήλωσε ο οπικεφαλής της παράταξης του Υπηρέτη του Λαού, Νταβίντ Αραχαμία, και μέλος της ομάδας διαπραγματεύσεων των Ουκρανών.
Σχετικά με τις διαπραγματεύσεις με την Ρωσική Ομοσπονδία, δήλωσε:
«Τα μόνα ζητήματα στα οποία είναι σχεδόν αδύνατη η συμφωνία είναι η Κριμαία και η αναγνώριση των δημοκρατιών Ντονέτσκ και Λουγκάνσκ».









