H πρώτη ευθανασία σε 12χρονο παιδί πραγματοποιήθηκε στην Ολλανδία

Για πρώτη φορά, ένας γιατρός στην Ολλανδία έβαλε τέλος στη ζωή ενός παιδιού σε τελικό στάδιο ασθένειας, έγραψε σε επιστολή της προς το κοινοβούλιο η υπουργός Δημόσιας Υγείας Σόφι Χέρμανς.

Η ειδική επιτροπή που συστάθηκε για την αξιολόγηση της ευθανασίας σε παιδιά έλαβε την έκθεση πέρυσι, αναφέρει το NOS .

Η επιτροπή αξιολόγησης εξέτασε την υπόθεση, μίλησε με τον εμπλεκόμενο γιατρό και διαβίβασε την αξιολόγησή της στην Εισαγγελία (ΟΜ), έγραψε ο Hermans. Η ΟΜ θα καθορίσει εάν ο γιατρός ενήργησε σύμφωνα με το νόμο. Η σύσταση της επιτροπής αξιολόγησης θα έχει καθοριστική σημασία σε αυτήν την απόφαση.

Η Χέρμανς δεν ανέφερε την ηλικία του παιδιού ή τη φύση της ασθένειάς του στην επιστολή της.

Η Ολλανδία επιτρέπει την ευθανασία για παιδιά ηλικίας μεταξύ 1 και 12 ετών από το 2024. Η απόφαση πρέπει να λαμβάνεται σε συνεννόηση με τους γονείς του παιδιού και πρέπει να είναι σαφές ότι το παιδί υποφέρει αφόρητα και χωρίς προοπτική ανάρρωσης. Εκείνη την εποχή, αναμενόταν ότι περίπου πέντε παιδιά θα πληρούσαν τις προϋποθέσεις για ευθανασία ετησίως.

Ο κανονισμός προορίζεται για παιδιά που αναμένεται να πεθάνουν στο άμεσο μέλλον και των οποίων τα βάσανα δεν μπορούν να μετριαστούν με άλλα μέσα. Συχνά έχουν συγγενείς ανωμαλίες ή μεταβολικές ασθένειες.

Μέχρι το 2024, η ευθανασία ήταν μια επιλογή μόνο για νεογέννητα και παιδιά άνω των 12 ετών. Για παιδιά ηλικίας μεταξύ 1 και 12 ετών, οι μόνες επιλογές ήταν η παρηγορητική καταστολή ή η απόφαση να σταματήσει η παροχή τροφής και ποτού και να τους επιτραπεί να «πεθάνουν φυσικά», σύμφωνα με την NOS.

photo: pixabay

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

LATEST

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί