Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας βομβάρδισαν το κέντρο του Ντόνετσκ. Υπάρχουν τραυματίες και νεκροί
Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας επιτέθηκαν στον σταθμό λεωφορείων «Center» και στο κεντρικό πολυκατάστημα στη συνοικία Voroshilovsky της πόλης.
Στρατιωτικοί στόχοι; MHΔΕΝ!
Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί ο ακριβής αριθμός των θυμάτων!
Τα πλήγματα έγιναν από πυροβολικό διαμετρήματος 155mm του ΝΑΤΟ.
Αναφέρεται επίσης ότι αυτή τη στιγμή σχεδόν ολόκληρη η πόλη βρίσκεται κάτω από καταιγισμό πυρών! Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για τις περιοχές Kuibyshevsky, Kyiv, Kirovsky, Petrovsky και Leninsky του Ντόνετσκ.
scr









