Δίχως να αντιλαμβάνεται τον αντίκτυπο που έχει προκληθεί και το μεγάλο “βήμα” που δόθηκε στην Τουρκία για το «τουρκικό Αιγαίο», ο Κυριάκος Μητσοτάκης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το turkaegean, δήλωσε τα εξής:
«Προφανώς και ως κυβέρνηση θα αντιδράσουμε νομικά και θα εξαντλήσουμε όλα τα περιθώρια.
Δεν πρόκειται όμως να μασήσω τα λόγια μου. Προφανώς και υπάρχουν ευθύνες γιατί δεν υπήρξε αντίδραση. Οι ευθύνες είναι υπηρεσιακές (σ.σ. ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ;;;;) γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν έκαναν την δουλειά τους.
Έχουμε το νομικό οπλοστάσιο να βελτιώσουμε την εικόνα της χώρας. Αν και βλέποντας τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν αυτή η καμπάνια δεν έχει κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα».
(ΦΩΤΟ:Eurokinissi)









