Σύμφωνα με τι τελευταίες πληροφορίες, το Κίεβο έδωσε εντολή αποχώρησης των ουκρανικών δυνάμεων από την πόλη Λίσιτσανσκ, με σκοπό να αναδιαταχτούν στις πόλεις Σεβέρσκ και Αρτέμοβσκ για να κατευθυνθούν προς Χάρκοβο!
Και οι δύο περιοχές είναι περικυκλωμένες από τους Ρώσους.
Οι ουκρανικές δυνάμεις που αποχωρούν από το Λίσιτσανσκ φεύγουν υπό καταιγισμό βολών του ρωσικού Πυροβολικού.
Οι Ουκρανοί φέρονται να προσπαθούν να ακολουθήσουν την οδό Λισιτσάνσκ-Σεβέρσκ.
Ακόμα ο δρόμος για τις πόλεις Κραματόρσκ και Σλαβιάνσκ είναι ανοιχτός.
Μετά την κατάληψή τους η μάχη του Ντόνμπας τελειώνει και οι Ρώσοι θα λάβουν απόφαση προς τα πού θα κατευθυνθούν!
Τι θα επιλέξουν;;; Χάρκοβο ή Οδησσό; Η αποχώρηση από το Φιδονήσι ενδεχομένως δείχνει Χάρκοβο. Αναμένεται να φανεί στην πράξη τι θα συμβεί…
#Ukraine has apparently already said goodbye to #Lisichansk and is now preparing #Seversk and #Artemovsk (Bakhmut) for defense pic.twitter.com/SZ4N9Kv6jR
— George A. Hamalian (@gahamalian) June 30, 2022
scr









