μεταξύ Μόσχας και Κιέβου ως μέσο επίλυσης της σύγκρουσης στην Ανατολική Ευρώπη, όπως δήλωσε ο υπουργός Εξωτερικών της Κούβας, Μπρούνο Ροντρίγκεζ Παρίγια.
Χαρακτηριστικά, ο ίδιος έγραψε σε σχετική ανάρτηση στο Τwitter: «Χαιρετίζουμε την έναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας. Πιστεύουμε ότι είναι ο μόνος τρόπος επίλυσης της εν εξελίξει σύγκρουσης».









