Μετά τον Άρη και ο ΠΑΟΚ εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση για το τραγικό συμβάν, όμως η άλλη ομάδα της πόλης, ο Ηρακλής, προχώρησε σε μια κίνηση με μεγάλο συμβολισμό.
Ο «Γηραιός» στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook «έβαψε» τα χρώματα του σήματος στα χρώματα του Άρη, σε κίτρινο και μαύρο, με την κίνηση να γνωρίζει επιδοκιμαστικά σχόλια από τους φίλους της ομάδας και γενικά τον φίλαθλο κόσμο.
Δείτε την ανάρτηση που συνοδεύεται με το hashtag #nomore (=όχι άλλο):










