Πράσινη παράνοια: Καλούν τον κόσμο να μην… χρησιμοποιεί κλιματιστικά για το “καλό του πλανήτη”

Έχει περάσει σε άλλο επίπεδο η κλιματική υστερία στην Ευρώπη.

Ο πανευρωπαϊκός καύσωνας έχει επαναφέρει για τα καλά το αφήγημα της “υπερθέρμανσης” σε όλα τα διεθνιστικά ΜΜΕ.

Ορισμένοι βρίσκουν την ευκαιρία να συνδυάσουν την ενεργειακή με την… “κλιματική κρίση”, προτείνοντας μέτρα που εν μέσω θέρους μοιάζουν με βασανιστήριο!

Ο γερμανικός δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας ARD διεξάγει εκστρατεία κατά των κλιματιστικών με ένα infographic με τον εξής εξωφρενικό τίτλο:

«Κλιματιστικά: ό,τι μας δροσίζει, θερμαίνει τη Γη».

Μάλιστα μία εικόνα που μετέδωσε αναφέρει ότι η χρήση κλιματιστικών θα μπορούσε να προσθέσει περίπου +0,05°C στην υπερθέρμανση του πλανήτη έως το 2050, με την τρέχουσα χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα.

Επομένως θα πρέπει να… σταματήσουν οι πάντες τη χρήση των κλιματιστικών εν μέσω καύσωνα προκειμένου να… σωθεί ο πλανήτης!

Μοιάζει με την εξίσου παρανοϊκή οδηγία που είχε γίνει viral στην αρχή της ενεργειακής κρίσης και σύμφωνα με την οποία οι Ευρωπαίοι θα έπρεπε να… πάψουν να κάνουν καθημερινά μπάνιο για να «πονέσει ο Πούτιν».

Δείτε ΕΔΩ την εικόνα που προκάλεσε αντιδράσεις.

Pixabay photo

ΠΟΛΙΤΙΚΟΛΟΓΙΕΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

Κύρια Θέματα

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΓΟΡΩΝ

Κάθε μέρα μαζί