Τούρκοι πολίτες που ήθελαν να πάρουν βίζα στην πύλη, παραμονή Μπαϊραμιού, έμειναν εκτός!!!!
Αυτό συνέβη γιατί «κατέρρευσε το σύστημα βίζας».
Συγκεκριμένα, το βράδυ του Σαββάτου, οι ελληνικές αρχές ενημέρωσαν τα τουριστικά γραφεία της Τουρκίας πως θα δεχθούν μόνο 300 άτομα για να λάβουν βίζα στην πύλη!
Ωστόσο, δεν υπάρχει κανονικά όριο στο πόσοι θα εισέλθουν.
Κάποιοι κατάφεραν τελικά να εισέλθουν στην Ρόδο, ενώ κάποιοι άλλοι όχι!
eurokinissi









