Ο Αμερικανός γκαρντ συμφώνησε κι υπέγραψε συμβόλαιο για ακόμα τέσσερα χρόνια (!) με τον Ολυμπιακό, δένοντας για τα καλά την άγκυρα του στον Πειραιά, αφού θα μείνει στο “μεγάλο λιμάνι” για έξι σεζόν, εφόσον φυσικά εξαντλήσει ολόκληρο το συμβόλαιο του!
scr









