Η ΚΕΔ έκανε γνωστούς τους ορισμούς των διαιτητών για την πρώτη αγωνιστική των πλέι-οφ και των πλέι-άουτ, με τον Νικόλα Νταμπάνοβιτς να παίρνει το… χρίσμα για να διευθύνει το μεγάλο ντέρμπι κορυφής ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Παναθηναϊκό στην Opap Arena.
Στο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης η ΚΕΔ όρισε τον Σουηδό, Αλ-Χακίμ Μοχάμεντ ο οποίος μέχρι τώρα δεν έχει έρθει άλλη φορά στη χώρα μας για ένα ματς. Στον Βόλο και στο ματς της τοπικής ομάδας με τον Ολυμπιακό θα σφυρίξει ο Αριστοτέλης Διαμαντόπουλος.
sportfm/eurokinissi








