Σε δηλώσεις του από τη Βοσνία / Ερζεγοβίνη, ο κ. Ερντογάν υποστήριξε ότι η Αθήνα προκαλεί με τις κινήσεις της και ότι αν εξαντληθεί η υπομονή του, «θα έρθει η λύτρωση» και «θα γίνουν τα απαραίτητα».
Ειδικότερα, δήλωσε: «Αυτό για το οποίο μιλάω δεν είναι όνειρο. Αν πούμε ότι μπορούμε να έρθουμε ξαφνικά το βράδυ, τι είπα, μπορούμε να έρθουμε ξαφνικά ένα βράδυ όταν θα έρθει η ώρα. Γιατί; Έχουν αυτά τα νησιά, έχουν βάσεις σε αυτά τα νησιά, και αν συνεχιστούν οι παράνομες απειλές, υπάρχει τέλος στην υπομονή. Όταν έρθει το τέλος της υπομονής, το τέλος της υπομονής είναι η λύτρωση. Από τη στιγμή που βλέπουμε τη λύτρωση, πιστεύω ότι το ξέρει και η Ελλάδα. Οταν θα έρθει η ώρα, τότε θα γίνουν τα απαραίτητα. Το κλείδωμα ραντάρ είναι ένα θέμα. Τέτοια βήματα δεν είναι καλός οιωνός».
photo intime









