Εν μέσω υποτιθέμενου πολέμου, η Σαχτάρ πρόκειται να παίξει με την Μέταλιστ, από το Χάρκοβο για την πρώτη αγωνιστική, με το ουκρανικό πρωτάθλημα να επιστρέφει σήμερα στην δράση.
Ο αγώνας στο Κίεβο αρχίζει μια μέρα πριν η Ουκρανία συμπληρώσει έξι μήνες από την επιχείρηση της Ρωσίας.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν χωρίς φιλάθλους λόγω κινδύνου ρίψης βομβών και πυραύλων.
Κάθε φορά που ηχεί μια σειρήνα αεροπορικής επιδρομής, που είναι καθημερινό φαινόμενο στις περισσότερες περιοχές, το παιχνίδι θα διακόπτεται για τους παίκτες και τους διαιτητές ώστε να καταφύγουν σε υπόγεια μέχρι να τελειώσει η κρίση.
Κατά τα άλλα γίνεται πόλεμος…
photo eurokinissi









