Το Μπάκχμουτ είναι μία από τις μεγαλύτερες πόλεις-φρούρια που είχαν δημιουργήσει οι Ουκρανοί με τους Αμερικανούς μαζί με την Ποπάσνα, το Σεβεροντονέτσκ και το Σλαβιάνσκ.
Οι ρωσικές δυνάμεις έχουν δυσκολευτεί σε τρομακτικό βαθμό για να το εξαρθρώσουν αλλά έχουν επιδείξει μεγάλη υπομονή και το «ξηλώνουν» με αργό και μεθοδικό τρόπο.
Παρόμ0ια είναι η κατάσταση και στο μέτωπο του Σεβέρσκ όπου οι Ρώσοι προωθήθηκαν προς το Μπαρνέκοβο προκαλώντας σημαντικές απώλειες στους Ουκρανούς.
H καταστροφή του ουκρανικού αμυντικού άξονα Σεβέρσκ-Μπάκχμουτ αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση αλλά όλα δείχνουν ότι αργά ή γρήγορα θα πραγματοποιηθεί και το κόστος για τον ουκρανικό Στρατό θα είναι ιδιαίτερα μεγάλο.
scr









