Άρθρα

ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ τους λαούς τους! Ε.Ε. σε πολίτες: «ΑΝΤΕΞΤΕ στην πίεση του…Πούτιν»

Τη στιγμή που οι ίδιοι με τα αυτοκτονικά τους μέτρα καταστρέφουν ό,τι έμεινε όρθιο.

Ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Ζοζέπ Μπορέλ κάλεσε τους Ευρωπαίους να συνεχίσουν τις κυρώσεις κατά της Μόσχας και να “αντέξουν” απέναντι στην αύξηση των τιμών της ενέργειας και των τροφίμων, συνεπεία του πολέμου στην Ουκρανία.

“Είναι ένα τεστ αντοχής για τις κοινωνίες μας”, δήλωσε τη Δευτέρα, στο τέλος της συνόδου των υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ στις Βρυξέλλες.

“Είμαι βέβαιος ότι (ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ) Πούτιν υπολογίζει στην κούραση των δημοκρατιών. Είμαι βέβαιος ότι πιστεύει πως οι δημοκρατίες είναι αδύναμες. Οι ευρωπαϊκές κοινωνίες δεν έχουν το περιθώριο να κουραστούν”, δήλωσε.

Οι Ευρωπαίοι ηγέτες ανησυχούν μήπως μια εχθρότητα στις δυτικές κυρώσεις κατά της Μόσχας αναπτύσσεται στην κοινή γνώμη, καθώς εκτινάσσονται οι τιμές των καυσίμων, του φυσικού αερίου και του ηλεκτρισμού.

“Οι ευρωπαϊκές κοινωνίες και οι κυβερνήσεις των κρατών μελών της ΕΕ πρέπει να συνεχίσουν να υποστηρίζουν τις αποφάσεις που έχουν λάβει”, δήλωσε ο Μπορέλ, αναφέροντας ότι οι κυρώσεις πρέπει να “συνεχίσουν να ασκούν πίεση στην οικονομία της Ρωσίας, γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχει μαγική λύση”.

“Πρέπει να το κάνουμε αυτό, ακριβώς όπως πρέπει να στηρίξουμε στρατιωτικά την Ουκρανία”, δήλωσε “Ασφαλώς υπάρχει αύξηση στις τιμές της ενέργειας και των διατροφικών προϊόντων. Αυτό είναι η άμεση συνέπεια του πολέμου”, παραδέχτηκε ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας. “Ευτυχώς δεν βομβαρδιστήκαμε, δεν αναγκαστήκαμε να φύγουμε από τα σπίτια μας. Όμως όλος ο κόσμος υφίσταται τις συνέπειες αυτού του πολέμου”, υπογράμμισε.

(απεμπε – φωτο:pixabay)

Εδραιώνεται ΧΟΥΝΤΑΡΑ στις ΗΠΑ, ακολουθεί η Ευρώπη – ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΟΚ, vid

Θα ξεκινήσει ΑΓΡΙΟ κυνήγι πολιτικών αντιπάλων και ανυπάκουων πολιτών…

Η Τούλσι Γκάμπαρντ είναι Αμερικανίδα πολιτικός και στρατιωτική αξιωματούχος, η οποία υπηρέτησε ως Μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των Ηνωμένων Πολιτειών για την 2η κογκρεσιακή περιφέρεια της Χαβάης από το 2013 έως το 2021.

Μεταξύ άλλων δηλώνει για αυτά που συμβαίνουν στις ΗΠΑ:

«Η αστυνομία μας ουσιαστικά πολιτικοποιείται και μετατρέπεται σε όπλο ώστε να κυνηγήσει πολιτικούς αντιπάλους, όπως επίσης ανθρώπους που αρνούνται να συμμορφωθούν, άτομα που δεν θα συμφωνήσουν με οτιδήποτε λένε πως πρέπει να κάνουμε εμείς ο λαός.

Πιστεύω ότι αυτά τα βλέπουμε σε δικτατορίες, αυτά τα βλέπουμε σε μπανανίες και αυτά πρέπει να εμποδίσουμε απ’ το να συμβούν».

Δείτε το βίντεο:

ΔΟΕ: Οι προσπάθειες της ΕΕ δεν είναι αρκετές για να επιβιώσει τον χειμώνα χωρίς ρωσικό αέριο

Τα όργανα έχουν ήδη αρχίσει!

Η διαφοροποίηση των προμηθευτών δεν θα είναι αρκετή: η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να μειώσει πιο γρήγορα από ό,τι σήμερα τη ζήτηση φυσικού αερίου για να συγκεντρώσει τα αποθέματά της, εάν θέλει να επιβιώσει τον χειμώνα χωρίς ρωσικό αέριο, προειδοποίησε τη Δευτέρα ο διευθυντής του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (ΙΕΑ), που “ανησυχεί για τους επόμενους μήνες”.

“Δεν πρέπει να βασιζόμαστε μόνο στους μη ρωσικούς πόρους φυσικού αερίου: αυτοί απλώς δεν θα επαρκούν σε όγκο για να αντικαταστήσουν τις παραδόσεις από τη Ρωσία”, υπογραμμίζει ο Φατίχ Μπιρόλ, σε άρθρο που δημοσίευσε ο οργανισμός του.

“Ακόμη κι αν η προμήθεια από τη Νορβηγία και το Αζερμπαϊτζάν ρέει με τη μέγιστη δυναμικότητα, ακόμη κι αν οι παραδόσεις από τη Βόρεια Αφρική πλησιάζουν το επίπεδο του περασμένου έτους, ακόμη κι αν η αύξηση των ροών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) διατηρεί τον ρυθμό της του πρώτου εξαμήνου”.

Η Μόσχα άρχισε ήδη να κλείνει τη στρόφιγγα και οι Ευρωπαίοι φοβούνται πλήρη διακοπή των παραδόσεων ως αντίδραση στις κυρώσεις που επιβλήθηκαν κατά της εισβολής στην Ουκρανία. Για τον Φατίχ Μπιρόλ, αυτό σημαίνει “κόκκινος συναγερμός” για την ΕΕ.

Ο οικονομολόγος παρατηρεί “πρόοδο” για την απαλλαγή από τη ρωσική εξάρτηση, “αλλά όχι αρκετή, κυρίως από πλευράς ζήτησης, για να μην βρεθεί η Ευρώπη σήμερα σε μια απίστευτα επισφαλή κατάσταση”.

Σύμφωνα με ανάλυση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, η ήπειρος θα πρέπει να αποθηκεύσει σε τρεις μήνες 12 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα επιπλέον φυσικού αερίου (αρκετά για να γεμίσουν 130 πλοία μεταφοράς LNG), ώστε να καλυφθεί με αποθέματα γεμάτα κατά 90%.

Αλλά αυτό προϋποθέτει επίσης ότι ο αγωγός φυσικού αερίου Nord Stream, η κύρια οδός παράδοσης μέσω της Βαλτικής Θάλασσας και επί του παρόντος υπό συντήρηση, θα επανεκκινηθεί από τους Ρώσους την Πέμπτη 21 Ιουλίου, και αυτό μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου. Αν δεν γίνει αυτό, η κατάσταση θα είναι ακόμη πιο περίπλοκη. Όπως “δεν μπορούμε να αποκλείσουμε μια πλήρη διακοπή”, αναφέρει ο Μπιρόλ.

Απέναντι σε αυτό, ο ΔΟΕ προτείνει επειγόντως μέτρα όπως συστήματα δημοπρασιών για την πώληση φυσικού αερίου στις βιομηχανίες, ευνοώντας προσωρινά άλλες πηγές ηλεκτρικής ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του άνθρακα ή του πετρελαίου, ή ακόμη και τη μείωση της κορύφωσης της κατανάλωσης φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ενός αυξημένου ευρωπαϊκού συντονισμού.

Η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να μειωθεί με τη θέσπιση προτύπων στον κλιματισμό για παράδειγμα, στα δημόσια κτίρια πρωτίστως, προσθέτει ο Φατίχ Μπιρόλ, ο οποίος καλεί τις “κυβερνήσεις να προετοιμάσουν τους πολίτες” μέσω εκστρατειών, καθώς “κάθε ενέργεια μετράει. Απλές κινήσεις όπως η μείωση της θέρμανσης κατά μερικούς βαθμούς μπορεί να εξοικονομήσει την ίδια ποσότητα φυσικού αερίου που παρέχεται από τον Nord Stream κατά τη διάρκεια ενός χειμώνα”.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Antonov: Νέο BINTEO NTOKOYMENTO από την πτώση στην Καβάλα – Τα τελευταία δραματικά δευτερόλεπτα

Δείτε...

Στην Καβάλα οι έρευνες για την συντριβή του αεροσκάφους Antonov βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ μόλις κυκλοφόρησε ένα βίντεο ντοκουμέντο, όπου δείχνει καρέ καρέ την πτώση, η οποία αποτυπώθηκε σε κάμερα ασφαλείας τοπικής επιχείρησης.

Δείτε το χαρακτηριστικό βίντεο, που δείχνει τη συντριβή του αεροπλάνου στην Καβάλα:

ΜΜΕ: Απόπειρα δηλητηρίασης στον στενό συνεργάτη του Πούτιν, Νικολάι Πατρούσεφ

Απόπειρα δηλητηρίασης διαπράχθηκε σε βάρος του πιο στενού συνεργάτη του Βλαντιμίρ Πούτιν, εμπνευστή της εισβολής στην Ουκρανία, όπως υποστηρίζει ρωσικό μέσο ενημέρωσης.

Ο 71χρονος Νικολάι Πατρούσεφ, «γεράκι του Κρεμλίνου», πρώην επικεφαλής της μυστικής υπηρεσίας FSB και γραμματέας του συμβουλίου ασφαλείας της Μόσχας, φέρεται να μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο τις προηγούμενες ημέρες ύστερα από αδιαθεσία.

Σύμφωνα με το General SVR, ρωσικό κανάλι στο Telegram το οποίο διαχειρίζονται αντιφρονούντες προς την κυβέρνηση Πούτιν, τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων αποκάλυψαν ότι ο Πατρούσεφ είχε προσβληθεί από «συνθετικό δηλητήριο», αλλά τελικά επέζησε.

photo eurokinissi

ΤΡΕΜΕΙ τον Πούτιν ο Χαράρι: «Δεν θα ζούσε κανείς μας» – ΒΙΝΤΕΟ

Ο πλανήτης φθάνει σε τέλμα...

Δεν είναι μόνο ο Ουκρανός πρόεδρος, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, που αισθάνεται φόβο για τον Πούτιν αλλά και ο «προφήτης» του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, Νόα Χαράρι.

Ο Χαράρι λέει πως κανείς τους δεν θα ζούσε, αν ο Βλαντίμιρ Πούτιν ήταν επικεφαλής της Σοβιετικής Ένωσης την δεκαετία του 80, ενώ δήλωσε θαυμαστής του Γκορμπατσόφ, τελευταίου ηγέτη του κομμουνιστικού κράτους.

Τα λόγια του Χαράρι έχουν λογική, δεδομένου ότι οι σοβιετικοί ηγέτες τα είχαν βρει με την διεθνιστική τάξη πραγμάτων των ΗΠΑ, καθώς η Επανάστασή τους ήταν εξ αρχής ενορχηστρωμένη  – ΕΔΩ.

Αντίθετα ο Πούτιν έχει σταθεί πραγματικά εναντίον τους!

Δηλώνει ο Χαράρι:

«Βλέποντας το τι συμβαίνει τώρα, νομίζω πως εκτιμώ τον Γκορμπατσώφ ακόμη περισσότερο επειδή αν το σκεφτείτε, αν ήταν κάποιος σαν τον Πούτιν στο Κρεμλίνο το 1989 ή το 1991, θα είχε δώσει τη διαταγή στον Κόκκινο Στρατό να επιτεθεί σε όλα τα μέτωπα.

Ίσως κανείς από μας να μην ζούσε σήμερα οπουδήποτε στον πλανήτη αν κάποιος σαν τον Πούτιν ήταν επικεφαλής την δεκαετία του ’80 και προκειμένου να διασώσει το δυσλειτουργικό σοβιετικό σύστημα, θα είχε αποφασίσει να χρησιμοποιήσει στρατιωτική ισχύ (σ.σ. ο Πούτιν όχι απλά δεν διέσωσε το σοβιετικό μόρφωμα, αλλά έκανε την Ρωσία υπερδύναμη, όταν ανέλαβε την εξουσία! Αυτός είναι και ο πραγματικός λόγος που δεν τον θέλουν και τον φοβούνται)».

Δείτε το βίντεο:

photo intime

Πρόεδρος Σλάβια: «Μεγάλη αποτυχία αν δεν προκριθούμε στους ομίλους του Conference»

Την Σλάβια Πράγας θα αντιμετωπίσει κατά πάσα πιθανότητα ο Παναθηναϊκός στον τρίτο προκριματικό γύρο του φετινού Conference League, με τον πρόεδρο των Τσέχων, Γιάροσλαβ Τβρντίκ, να κάνει δηλώσεις λίγο μετά τη σημερινή (18/7) κλήρωση.


Όπως ανέφερε, μια ενδεχόμενη αποτυχία της Σλάβια να μπει στους ομίλους της διοργάνωσης θα αποτελέσει τεράστια απώλεια, τόσο για τον σύλλογο, όσο και συνολικά για το ποδόσφαιρο της Τσεχίας.
«Το να μη συνεχίσουμε στους ομίλους του Conference League θα ήταν μια τεράστια απώλεια όσον αφορά το ποδόσφαιρο της χώρας, αλλά και το οικονομικό κομμάτι, ακόμα κι αν μπορούσαμε να καλύψουμε το έλλειμμα. Πρέπει να συγκεντρώσουμε βαθμούς για τον ευρωπαϊκό συντελεστή, ώστε να έχουμε ξανά πέντε εκπροσώπους στην Ευρώπη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Σλάβια.

sportfm, photo pixabay

Άρθρο ΣΟΚ! Περισσότεροι θάνατοι σε παιδιά ΑΠΟ ΤΟΤΕ που ξεκίνησε ο εμβολιασμός! Κανείς δεν διερευνά το ΓΙΑΤΙ

Γράφει το γερμανόφωνο Russia Today:

Η αποτελεσματικότητα του εμβολιασμού των παιδιών κατά του κορωνοϊού θεωρείται αμφιλεγόμενη μεταξύ των γιατρών.

Η Μόνιμη Επιτροπή Εμβολιασμού (STIKO) στο Ινστιτούτο Robert Koch (RKI) αξιολογεί το όφελος του μέτρου, για ανηλίκους ηλικίας πέντε ετών και άνω, ως υψηλότερο από τους πιθανούς κινδύνους. Ωστόσο, σύμφωνα με το RKI, σημαντικά περισσότεροι ανήλικοι και νεαροί ενήλικες κάτω των 20 ετών έχουν πεθάνει «από ή με» COVID-19 από ό,τι πριν από τότε που ξεκίνησε ο παιδικός εμβολιασμός. Από τα μέσα Αυγούστου 2021, ο αριθμός των ανθρώπων αυτής της ηλικίας που πέθαναν τετραπλασιάστηκε από 23 σε 94. Ωστόσο, προφανώς υπάρχει μικρό πολιτικό ενδιαφέρον για την έρευνα της αιτίας.

Κυβέρνηση: «Ελέγξτε την εβδομαδιαία έκθεση»

Ο βουλευτής της Bundestag Kay-Uwe Ziegler (AfD) προσπάθησε να φέρει φως στο σκοτάδι. Ήθελε να μάθει από την ομοσπονδιακή κυβέρνηση πόσοι από τους νέους που είχαν πεθάνει, από ή με τον κορωνοϊό, είχαν εμβολιαστεί μία, δύο ή τρεις φορές.

Ωστόσο, η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δεν έδωσε συγκεκριμένα στοιχεία. Αντίθετα, στην απάντησή της στις 13 Ιουλίου, παρέπεμψε τον ερωτώντα στην τελευταία εβδομαδιαία αναφορά του RKI. Ωστόσο, οι ζητούμενες πληροφορίες δεν περιλαμβάνονται σε αυτό το έγγραφο. Την απαντητική επιστολή υπέγραψε η Sabine Dittmar, μέλος του SPD και Κοινοβουλευτική Υφυπουργός στο Υπουργείο Υγείας.

Επιπλέον, ο Ziegler ήθελε να μάθει πόσα από τα νεκρά παιδιά και νέους υποβλήθηκαν σε αυτοψία μετά το θάνατό τους. Επειδή η ανώτατη γερμανική επιστημονική αρχή διαβεβαίωνε πάντα στις εκθέσεις της, στις οποίες απαριθμούσε τον αριθμό των νεκρών ανηλίκων, ότι όλες αυτές οι περιπτώσεις «ελέγχονταν και επικυρώνονταν ατομικά από το RKI». Προφανώς αυτό δεν συνέβη. Η κυβέρνηση εξήγησε στον ερωτώντα, ότι δεν γνώριζε τίποτα για αυτό, επειδή ήταν ευθύνη των τοπικών υγειονομικών αρχών.

Στα μέσα Αυγούστου 2021, η STIKO συνέστησε δύο δόσεις εμβολίου για όλες τις ηλικίες 12 έως 17 ετών. Τον Δεκέμβριο, συνέστησε αρχικά το ίδιο για τα μικρότερα παιδιά, ηλικίας πέντε ετών και άνω, που είχαν προηγουμένως αρρωστήσει, και εκείνα που ζούσαν σε ένα νοικοκυριό μαζί με «ευάλωτα» άτομα. Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, πρότεινε έναν τρίτο εμβολιασμό σε νέους ηλικίας δώδεκα και άνω και τον Μάιο σε όλα τα μικρότερα παιδιά, ηλικίας πέντε ετών και άνω, τουλάχιστον μία δόση.

Είναι πλέον γνωστό ότι τα εμβόλια δεν προστατεύουν από μόλυνση και μετάδοση του ιού, δηλαδή δεν προσφέρουν πλήρη προστασία από άλλους. Σύμφωνα με την επίσημη ρητορική, ωστόσο, προστατεύουν από σοβαρές πορείες και θάνατο από τον COVID-19. Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία από το μητρώο εντατικής θεραπείας της Γερμανικής Διεπιστημονικής Ένωσης Εντατικής Θεραπείας και Επείγουσας Ιατρικής (DIVI), αυτό είναι επίσης εξαιρετικά αμφισβητήσιμο. Ειδικά στην περίπτωση των παιδιών και των εφήβων.

Ως εκ τούτου, η εξέλιξη των «θανάτων από κορωνοϊό» που καταγράφηκε από το RKI μεταξύ ατόμων κάτω των 20 ετών προκαλεί ανησυχία. Από την αρχή της πανδημίας έως τις αρχές Ιανουαρίου 2021, το ινστιτούτο κατέγραψε συνολικά 14 θανάτους σε αυτές τις ηλικιακές ομάδες, όπως  φαίνεται στη σελίδα 8 αυτής της αναφοράς κατάστασης. Στην  εβδομαδιαία έκθεσή της στις 19 Αυγούστου 2021, ανέφερε στη σελίδα 15, ότι 23 παιδιά και νέοι είχαν πεθάνει, εννέα περισσότεροι από ό,τι στην αρχή του έτους.

Με άλλα λόγια, σύμφωνα με τα στοιχεία του RKI, ένας ανήλικος πέθαινε κάθε 21 ημέρες σε σχέση με τον κορωνοϊό. Αντίθετα, από τον Ιανουάριο έως τα μέσα Αυγούστου 2021, υπήρχε ένας τέτοιος θάνατος περίπου κάθε 23 ημέρες. Ωστόσο, αυτό έχει αλλάξει προς το χειρότερο, από την πρώτη σύσταση εμβολιασμού για νέους ηλικίας δώδεκα και άνω στα μέσα Αυγούστου.

(…)

Υπάρχει επείγουσα ανάγκη να ερευνηθεί εάν υπάρχει αιτιώδης σύνδεση μεταξύ των παιδικών εμβολιασμών και του αυξημένου αριθμού θανάτων. Αν κάποιος επρόκειτο να ελέγξει πόσα από τα νεκρά παιδιά είχαν εμβολιαστεί μία, δύο ή τρεις φορές, θα μπορούσε να προσδιορίσει, εάν οι εμβολιασμοί σε παιδιά και εφήβους μπορεί να κάνουν το αντίθετο από αυτό που είχαν σκοπό να κάνουν.

photo intime

Η καλή επιρροή του Καντίροφ: Ο «ναρκομανής Ζελένσκι» δεν θέλει πλέον να ενταχθεί στο ΝΑΤΟ – «Σλάβα Ρωσία»

Ζητάει όμως ακόμα «άσπρο αλεύρι»

Ο πρόεδρος της Τσετσενίας Ραμζάν Καντίροφ φαίνεται να έχει πολύ καλή επιρροή στον «Ουκρανό Πρόεδρο».

Αφού υπέγραψε την συνθηκολόγηση, ο «Ζελένσκι» σκέφτηκε πολύ και καλά την συμπεριφορά του.

Θα του δείξει έλεος ο Καντίροφ και, αντί να τον στείλει στο ΝΑΤΟ, θα τον δεχτεί στο τάγμα του Αχμάτ;

Ένα μόνο πρέπει να είναι ξεκάθαρο, δεν θα υπάρχει πια «άσπρο αλεύρι»…

Παρότι ο Ζελένσκι το χρειάζεται. Τελικά στο τέλος φωνάζει και «Δόξα στην Ρωσία» σε ένα σατιρικό βίντεο!

«Συμφώνησαν στα 1,3 εκατ. ευρώ για τον Πλάνιτς οι ΑΕΚ και Μακάμπι Χάιφα»

Ντύνεται στα κιτρινόμαυρα ο Μπόγκνταν Πλάνιτς σύμφωνα με τους Σέρβους! Στην πατρίδα του 30χρονου στόπερ και συγκεκριμένα στο «zurnal.rs» αναφέρεται πως οι ΑΕΚ και Μακάμπι Χάιφα έχουν έρθει σε συμφωνία για τη μεταγραφή, δίνοντας τα χέρια στα 1,3 εκατ. ευρώ (στα 500 χιλ. ευρώ κάτω από τη ρήτρα αποδέσμευσης του παίκτη). Επιπλέον σημειώνεται ότι η […]

Ντύνεται στα κιτρινόμαυρα ο Μπόγκνταν Πλάνιτς σύμφωνα με τους Σέρβους! Στην πατρίδα του 30χρονου στόπερ και συγκεκριμένα στο «zurnal.rs» αναφέρεται πως οι ΑΕΚ και Μακάμπι Χάιφα έχουν έρθει σε συμφωνία για τη μεταγραφή, δίνοντας τα χέρια στα 1,3 εκατ. ευρώ (στα 500 χιλ. ευρώ κάτω από τη ρήτρα αποδέσμευσης του παίκτη). Επιπλέον σημειώνεται ότι η μετακίνηση θα ολοκληρωθεί μετά τα παιχνίδια των Ισραηλινών με τον Ολυμπιακό για τον δεύτερο προκριματικό γύρο του Champions League.
«Ο Πλάνιτς θα αφήσει την πρωταθλήτρια Ισραήλ, Μακάμπι Χάιφα, μέχρι το τέλος του μήνα και θα μετακομίσει στην Ελλάδα. Η ΑΕΚ προσέφερε στον σύλλογο από τη Χάιφα αποζημίωση 1,3 εκατ. ευρώ και στον Πλάνιτς μισθό 700 χιλ. ευρώ τη σεζόν. Η Μακάμπι δέχτηκε, αλλά προϋπόθεση είναι ο Πλάνιτς να παίξει δύο παιχνίδια με τον Ολυμπιακό στον δεύτερο γύρο των προκριματικών του Champions League», τονίζει χαρακτηριστικά το σχετικό δημοσίευμα.
Μάλιστα, υπογραμμίζεται (με πηγές από το Ισραήλ) πως η Μακάμπι έχει βρει ήδη τον αντικαταστάτη του Πλάνιτς στο πρόσωπο του Νέναντ Τσβέτκοβιτς.
«Τα ισραηλινά ΜΜΕ ανακοίνωσαν ότι η Μακάμπι είχε ήδη βρει τον αντικαταστάτη του Πλάνιτς. Στη Χάιφα θα έρθει ο Νέναντ Τσβέτκοβιτς, ο στόπερ της Άσντοντ», αναφέρει το δημοσίευμα.

sportfm photo eurokinissi

Φασολάκια λαδερά από τον σεφ του ΕΛ- Ένα νόστιμο, υγιεινό πιάτο καλοκαιριού

Φασολάκια χλωρά, ένα υπέροχο λαδερό

Υλικά:

  • 1 κιλό φασολάκια
  • 2 κολοκυθάκια
  • 2 πατάτες
  • Κρεμμύδι
  • Σκόρδο
  • Ελαιόλαδο
  • 1 κούπα ντομάτα
  • Αλάτι – πιπέρι

Εκτέλεση:

  • Σε κατσαρόλα με το ελαιόλαδο, σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο, προσθέτουμε τα καθαρισμένα φασολάκια και φέρνουμε μερικές γύρες.
  • Στη συνέχεια ρίχνουμε την τριμμένη ντομάτα, αλάτι, πιπέρι, τις πατάτες κομμένες και τα αφήνουμε να βράσουν περίπου 30 λεπτά.
  • Ρίχνουμε τα κολοκυθάκια κομμένα, προσθέτουμε, αν χρειάζεται, λίγο νερό και το αφήνουμε να βράσει σε σιγανή φωτιά και να μείνει με το λάδι του.


Έτοιμα τα υπέροχα φασολάκια μας, τόσο νόστιμα και τόσο απλά.
Καλή σας όρεξη!

scr

Καύσωνας προ των πυλών: Έρχονται δύσκολες μέρες με 43αρια – Ποιες περιοχές θα «χτυπήσει» (vid)

Ανεβαίνει από την Πέμπτη η θερμοκρασία και ο καιρός ζεσταίνει, καθώς σταματάνε οι βοριάδες την Τετάρτη, με το θερμόμετρο να αγγίζει σε ορισμένες περιοχές και τους 43 βαθμούς.

Ο καύσωνας έχει πλήξει ήδη χώρες της Ευρώπης. Θερμές αέριες μάζες επηρεάζουν εκτός από την Ισπανία και την Πορτογαλία, τη Γαλλία και την Αγγλία αλλά και τα νότια και δυτικά της Γερμανίας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον μετεωρολόγο Κλέαρχο Μαρουσάκη, στη χώρα μας οι θερμοκρασίες της τάξης των 33-34 βαθμών Κελσίου θα παραμείνουν στις περιοχές που «βρέχει» το Αιγαίο τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη.

ethnos/ pixabay

Να ΠΟΥ ΠΑΝΕ (μεταξύ άλλων) τα όπλα που στέλνουμε στην Ουκρανία!!! ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ-ΒΟΜΒΑ του ΕΛ

Δεν πίστευαν οι δημοσιογράφοι αυτά που άκουγαν!!! Τώρα εξηγείται και η ιστορία με το Αντόνοφ που μετέφερε όπλα και κατέπεσε στην Καβάλα...

Σε μια συνέντευξη στο γερμανόφωνο RT, την οποία δίνει αποκλειστικά το ΕΛ, ο Γερμανός δημοσιογράφος, Thomas Röper αφηγείται πώς ένιωσε ως κάμεραμαν όταν ο συνάδελφός του John Marc Dugan πήρε συνέντευξη από τον Βρετανό μισθοφόρο Aiden Aslin, ο οποίος καταδικάστηκε σε θάνατο στο Ντόνετσκ, καθώς πολέμησε με την Ουκρανία σφάζοντας αμάχους.

Σύμφωνα με τον Röper, ο Aiden Aslin υπερτόνισε την διαφθορά που υπάρχει στην Ουκρανία και στον ουκρανικό στρατό και διαπίστωσε ότι τα σύγχρονα όπλα από την Δύση δεν φτάνουν στους στρατιώτες, αλλά απλώς μεταπωλούνται, μεταξύ άλλων στους Κούρδους του YPG, οι οποίοι στη συνέχεια τα χρησιμοποιούν για να πολεμήσουν εναντίον της Τουρκίας, καθώς οι διεθνιστές της Δύσης δεν κάνουν μάγκα ΚΑΝΕΝΑΝ!!!

Αυτή η αφήγηση συνδέεται επίσης με τον ισχυρισμό της Europol ότι τα όπλα που περνούσαν τα ουκρανικά σύνορα θα εξαφανίζονταν σε μια «μαύρη τρύπα» και θα κατέληγαν σε οργανωμένο έγκλημα ή τρομοκράτες.

Εξηγεί επίσης την ιστορία με το αεροσκάφος Αντόνοφ (ΕΔΩ) που έπεσε στην Καβάλα, με τους ισχυρισμούς πλέον να ακούγονται ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ πως δηλαδή τα όπλα που στέλνουν οι Έλληνες στην Ουκρανία ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ και φυσικά όχι μόνο στους Κούρδους.

Το ΒΙΝΤΕΟ επιβεβαιώνει τις ανησυχίες!!!

photo intime

Amazon: Τι είναι αυτή η πράσινη στολή που αναζητούν περισσότερο οι χρήστες; (vid)

Πώς λειτουργεί;

Στο Amazon υπάρχει ένα αντικείμενο, το οποίο προτείνεται συνεχώς σε νέους χρήστες, αλλά για κάποιο λόγο εκείνοι πείθονται και το αγοράζουν.

Μιλάμε για την ολόσωμη πράσινη στολή, η οποία χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια σε παραγωγές του Χόλιγουντ, κάνοντας όποιον τη φοράει «αόρατο».

Το «πράσινο κουστούμι» αν και αποτελεί ένα από τα πιο περίεργα αντικείμενα που πωλούνται στην πλατφόρμα, μπορεί να το βρει κανείς σε σχετικά καλή τιμή (24 ευρώ), κάτι που έχει κάνει αρκετούς φαν των ειδικών εφέ να επενδύσουν σε αυτό.

Πώς λειτουργεί;
Ουσιαστικά όταν το φορέσει κάποιος και πρωταγωνιστήσει σε ένα βίντεο, μετά με τη βοήθεια κάποιου εφέ, μπορεί εύκολα να «σβηστεί» από την οθόνη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεται «αόρατος» στο βίντεο και να βλέπει κάποιος για παράδειγμα τα ποτήρια να σηκώνονται μόνα τους.

@dracorayes

THIS LOOKS SO REAL 💀😭

♬ Le Calin – 斌杨Remix

news/ pexels

“Bαράτε παλαμάκια σε όποιον πήδαγε παιδάκια…”- Στίχοι διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη (vid)

Δημόσια διαμαρτυρία και από τον Πάνο Βλάχο για την αποφυλάκιση Λιγνάδη.

Εξέφρασε τη διαμαρτυρία του για την Ελληνική Δικαιοσύνη με μερικούς στίχους που καυτηριάζουν τα τεκταινόμενα στη χώρα μας όσον αφορά τo δίκαιο, όπως: «Σε όποιον πέταξε τρικάκια του περνάτε βραχιολάκια, μα βαράτε παλαμάκια σε όποιον πήδαγε παιδάκια» και «Τι κι αν είσαι βιαστής, τι κι αν καταδικαστείς ένα πράγμα σε γλιτώνει: οι φίλοι σου να είναι γόνοι».

photo pexels

Στο έλεος του καύσωνα η νοτιοδυτική Ευρώπη – Δείτε ΒΙΝΤΕΟ

Η Ελλάδα ακόμα την γλυτώνει...

scr

Για χτυπήματα στην ρωσική πλέον Χερσώνα κοντά στον υδροηλεκτρικό σταθμό κάνουν λόγο πηγές, vid

Δείτε το βίντεο...

Αρκετές πηγές στην περιοχή Χερσώνα αναφέρουν χτυπήματα κοντά στον υδροηλεκτρικό σταθμό Kakhovskaya…

Η Τουρκία πιέζει την Αρμενία να υπογράψει έγγραφο ότι το Αρτσάχ είναι μέρος της επικράτειας του Αζερμπαϊτζάν

Μέσω των διαπραγματεύσεων, η Τουρκία προσπαθεί να ασκήσει πίεση στην Αρμενία, ώστε το Ερεβάν να υπογράψει ένα έγγραφο που αναφέρει ότι το Αρτσάχ είναι μέρος του Αζερμπαϊτζάν. Αυτό δήλωσε ο τουρκολόγος Ρούμπεν Σαφραστιάν σε συνέντευξή του στα Αρμενικά Νέα -News.am.

«Αξιολογώ αυτές τις διμερείς συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί ως την αρχή ενός νέου σταδίου, νομίζω ότι αυτό το στάδιο πρέπει να ονομαστεί το στάδιο των μικρών βημάτων. Η πρωτοβουλία για μετάβαση στο δεύτερο στάδιο προέρχεται από την Τουρκία. Η Τουρκία έχει δύο στόχους.

Πρώτον, προτείνοντας μια φάση μικρών βημάτων, η Τουρκία θέλει να παραμείνει η Αρμενία στη διαδικασία διαπραγμάτευσης για να δείξει ότι υπάρχει δυναμική στη διαδικασία διαπραγμάτευσης.

Δεύτερον, ξεκινώντας διαπραγματεύσεις με την Αρμενία, η Τουρκία δεν λύνει το πρόβλημα του ανοίγματος των συνόρων ή της δημιουργίας διπλωματικών σχέσεων, γιατί αυτό είναι ένα δευτερεύον ζήτημα, η προτεραιότητα της Άγκυρας είναι να ασκήσει πίεση στο Ερεβάν να υπογράψει ένα έγγραφο που να αναφέρει ότι το Αρτσάχ (πρώην Ναγκόρνο Καραμπάχ) θα ορίζεται ως έδαφος του Αζερμπαϊτζάν.

Νομίζω ότι στην παρούσα φάση η Τουρκία λύνει αυτό το πρόβλημα και νομίζω ότι θα προσπαθήσει να επεκτείνει τη διαδικασία διαπραγμάτευσης όσο το δυνατόν περισσότερο και θα συμπέσει με τη διαπραγματευτική διαδικασία Αρμενίας-Αζερμπαϊτζάν για να ασκείται συνεχής πίεση στην Αρμενία», όπως είπε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Τουρκία έχει συγκεκριμένους γεωπολιτικούς υπολογισμούς, ειδικότερα, είναι σημαντικό η Τουρκία να δείξει στις ΗΠΑ ότι προσπαθεί να εξομαλύνει τις σχέσεις με την Αρμενία.

«Η Τουρκία λύνει επίσης περιφερειακά προβλήματα που σχετίζονται με τη γεωπολιτική της θέση στην περιοχή μας.

Η διαπραγματευτική διαδικασία είναι σημαντική για αυτήν με την έννοια ότι εμπλέκει την Αρμενία στη διαδικασία διαπραγμάτευσης και ως εκ τούτου αρχίζει σταδιακά να αποδυναμώνει την επιρροή της Ρωσίας τόσο στην περιοχή όσο και στην Αρμενία.

Φυσικά, η Τουρκία θα ήθελε να έχει ανοιχτά σύνορα με την Αρμενία, αλλά θα απαιτήσει αμοιβή για αυτό», τόνισε ο εμπειρογνώμονας.

photo pixabay

Μάλλον κάτι ήπιε και του έπεσε βαρύ! Ο Ζελένσκι κατηγορεί τους συνεργάτες του για κατασκοπεία υπέρ της Ρωσίας

Και ποιον δεν πήρε η μπάλα...

Η χθεσινή απόφαση του Προέδρου της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι για απομάκρυνση της γενικής εισαγγελέα Ιρίνα Βενεντίκτοβα και του επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας (SBU) Ιβάν Μπακάνοφ είναι η πιο ηχηρή και μεγαλύτερη αλλαγή προσωπικού στην Ουκρανία από την έναρξη του πολέμου.
Όπως μεταδίδει το Reuters, τόσο ο Μπακάνοφ όσο και η Βενεντίκτοβα ήταν εμβληματικά πρόσωπα της πολιτικής του για την καταπολέμηση της διαφθοράς από τότε που ανέλαβε τη διακυβέρνηση της Ουκρανίας το 2019.

Αλλά σχεδόν πέντε μήνες μετά τον πόλεμο, ο πρόεδρος αναγνώρισε ότι οι δύο σύμμαχοί του δεν κατάφεραν να ξεριζώσουν τους προδότες και τους συνεργάτες στις οργανώσεις τους.

Ο Ζελένσκι είπε χθες, Κυριακή (17/7) ότι τα δύο πρόσωπα είχαν απομακρυνθεί από τις θέσεις τους. Ο αναπληρωτής επικεφαλής της διοίκησης του Ζελένσκι διευκρίνισε σήμερα, Δευτέρα ότι οι αρμοδιότητές τους έχουν ανασταλεί εν αναμονή περαιτέρω έρευνας, αντί να απολυθούν.

Πάνω από 60 προδότες «βλέπει» ο Ζελένσκι
Περισσότεροι από 60 αξιωματούχοι από τη SBU και το γραφείο του εισαγγελέα εργάζονταν εναντίον της Ουκρανίας σε ρωσικά κατεχόμενα εδάφη και 651 υποθέσεις προδοσίας, είπε ο Ζελένσκι σε βιντεοδιάγγελμα.

Ο Μπακάνοφ, φίλος του Ζελένσκι από την παιδική τους ηλικία στη νότια Ουκρανία, είχε βοηθήσει στη διαχείριση των μέσων ενημέρωσης του Ζελένσκι κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής του καριέρας. Στη συνέχεια ηγήθηκε της επιτυχημένης εκστρατείας που είδε τον Ζελένσκι να μετατοπίζεται από το να υποδύεται τον πρόεδρο σε μια κωμική σειρά στον εκλεγμένο με μεγάλη επιτυχία στην πραγματική ζωή.

Η Βενεντίκτοβα, η οποία συμμετείχε σε μια συνάντηση μόλις την περασμένη εβδομάδα στη Χάγη, όπου συζητήθηκε η διεθνής προσπάθεια δίωξης ρωσικών εγκληματιών πολέμου στην Ουκρανία, είχε συμβουλεύσει τον Ζελένσκι για τη δικαστική μεταρρύθμιση από τότε που μπήκε στην πολιτική.

Γιατί τους απομάκρυνε χωρίς να τους απολύσει
Αυτό που τραβάει την προσοχή είναι το γεγονός ότι ο Ουκρανός Πρόεδρος επέλεξε τη μορφή της απομάκρυνσης από το αξίωμα, αντί να απολύσει και τους δύο, άλλωστε μια τέτοια διαδικασία για την απόλυσή τους προβλέπεται από το Σύνταγμα. Και φυσικά οι ψήφοι στο κοινοβούλιο θα ήταν πιθανώς αρκετές για την αποπομπή τους.

Οι εξηγήσεις που δίνουν οι Ουκρανοί αναλυτές είναι δυο.

Ο Ζελένσκι δεν έχει ακόμη αποφασίσει ακριβώς αν θέλει να απολύσει τους Μπακάνοφ και Βενεντίκτοβα ή να τους επαναφέρει στο τέλος της έρευνας καθώς υπάρχει τέτοια δυνατότητα από το νόμο. Ωστόσο, δεδομένων των σκληρών σχολίων που έχει ήδη κάνει ο πρόεδρος σχετικά με την απομάκρυνση του επικεφαλής της SBU και της γενικού εισαγγελέως, η επαναφορά τους φαίνεται απίθανη. Στην πραγματικότητα, ο Ζελένσκι τους έχει ήδη δώσει ένα «εισιτήριο χωρίς επιστροφή».

Ο Ζελένσκι δεν εμπιστεύεται κανέναν από τους δύο, οπότε θέλησε να τους στερήσει την ευκαιρία να επηρεάσουν τις όποιες αποφάσεις το συντομότερο δυνατό. Εξάλλου, αν η διαδικασία για την απόλυση περνούσε από τη Ράντα (Βουλή), θα χρειαζόταν ένα ορισμένο χρονικό διάστημα – υποβολή πρότασης στη Ράντα, εξέτασή της στην επιτροπή και υποβολή της απόφασης σε ψηφοφορία.

Δεδομένης της ταχύτητας των ερωτήσεων στο κοινοβούλιο κατά τη διάρκεια του πολέμου, φυσικά, η διαδικασία αυτή δεν θα μπορούσε να είναι πολύ χρονοβόρα. Όμως ο Μπακάνοφ και η Βενεντίκτοβα είχαν σχεδόν μισή ημέρα από τη στιγμή που έμαθαν για την υποβολή της πρότασης για την αποπομπή τους από τον Πρόεδρο μέχρι τη στιγμή που απολύθηκαν. Και είναι πιθανόν ο Ζελένσκι να θεώρησε ότι δεν θα έπρεπε να τους δοθεί ούτε αυτός ο χρόνος.

Το αν φοβόταν ότι η Γενική Εισαγγελέας και ο επικεφαλής της SBU θα έκλειναν κάποιες ποινικές υποθέσεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ή θα κατέστρεφαν το υλικό τους, ή θα έκαναν κάτι άλλο είναι ένα ανοιχτό ερώτημα. Αλλά η ταχύτητα με την οποία ο πρόεδρος αποφάσισε να τους απομακρύνει από το αξίωμά τους είναι εξαιρετικά ενδεικτική.

Ο Ζελένσκι έκανε σαφές ότι έθεσε σε διαθεσιμότητα τον Μπακάνοφ μετά τη σύλληψη του πρώην επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Κριμαίας, Κουλίνιχ.

Ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι έθεσε σε διαθεσιμότητα τον Ιβάν Μπακάνοφ από την ηγεσία της SBU με πολύ σκληρή διατύπωση – σύμφωνα με το άρθρο 47: «Η μη εκτέλεση (μη ορθή εκτέλεση) των υπηρεσιακών καθηκόντων, η οποία προκάλεσε ανθρώπινες απώλειες ή άλλες σοβαρές συνέπειες ή δημιούργησε απειλή τέτοιων συνεπειών, αποτελεί τη βάση για την αναστολή του εν λόγω στρατιωτικού από την εκτέλεση των υπηρεσιακών καθηκόντων».

Η αποπομπή της Γενικής Εισαγγελέως και του επικεφαλής της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας, έρχεται σε μια στιγμή όπου η Δύση, πιο συγκεκριμένα οι ΗΠΑ, θέλουν τον έλεγχο των όπλων που στέλνουν, ώστε να μην καταλήξουν σε ξένα χέρια.

libre/ scr

Βρετανία: Ακυρώθηκε το τελευταίο ντιμπέιτ για την ηγεσία των Τόρις – Στα «μαχαίρια» οι υποψήφιοι Λιζ Τρας και Ρίσι Σουνάκ

Αύριο και μεθαύριο αναμένονται νέες ψηφοφορίες για την αρχηγία των Συντηρητικών.

Η πολιτική κρίση στη Βρετανία συνεχίζεται με απρόοπτα, καθώς προ ολίγου ανακοινώθηκε ότι θα ακυρωθεί το αυριανό (19/7) και τελευταίο ντιμπέιτ των Συντηρητικών βουλευτών που διεκδικούν την ηγεσία του κόμματος, μετά την παραίτηση του Μπόρις Τζόνσον.
Δύο από τους επικρατέστερους υποψήφιους – ο πρώην υπουργός Οικονομικών Ρίσι Σουνάκ και η υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας, Λιζ Τρας – ανακοίνωσαν ότι δεν θα προσέλθουν στο πλατό, μετά τους έντονους καβγάδες που είχαν στα δύο πρώτα ντιμπέιτ.

Σήμερα, 17/7, αναμένεται να πραγματοποιηθεί ο τρίτος γύρος για την ηγεσία των Τόρις, μεταξύ των πέντε υποψήφιων που έχουν εναπομείνει να διεκδικούν την θέση. Ο υποψήφιος με τις λιγότερες ψήφους θα αποχωρήσει.

Πέραν του Σουνάκ και της Τρας, την ηγεσία των Συντηρητικών διεκδικούν , η πρώην υπουργός Άμυνας, Πένυ Μόρντοντ, που ήρθε δεύτερη σε ψήφους στους δύο πρώτους γύρους, ο βουλευτής Τομ Τουγκεντάτ, και η πρώην υπουργός Ισότητας Κέμι Μπάντενοχ.

Αύριο και μεθαύριο αναμένονται νέες ψηφοφορίες για την αρχηγία των Συντηρητικών.

Την Πέμπτη αναμένεται να έχει καθοριστεί η τελική δυάδα των υποψηφίων που, απευθυνόμενοι πλέον σε όλα τα μέλη του κόμματος, θα επιχειρήσουν να διαδεχθούν τον Τζόνσον στην θέση που εγκατέλειψε.

Εκτός απροόπτου, ο διάδοχος θα ανακοινωθεί στις 5 Σεπτεμβρίου, στο συνέδριο του κόμματος.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Opinium, τις εντυπώσεις στο δεύτερο ντιμπέιτ φαίνεται να έκλεψε ο ινδικής καταγωγής Ρίσι Σουνάκ, ενώ η Λιζ Τρας ενίσχυσε την θέση της έναντι της πρώην υπουργού Άμυνας, Πένυ Μόρντοντ.

ΕΤ/ scr