Άρθρα

Θεσσαλονίκη: «Έβαλαν τη λέξη…”μ@λ@κ@ς” για την προσέλκυση τουριστών», vid

Στο σποτάκι, το οποίο δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης,

διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση των τουριστών ο φραπέ αλλά και η γνωστή ελληνική λέξη… μ@λ@@@@.

Στο βίντεο, το οποίο στη συνέχεια κατέβηκε, ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει χαρακτηριστικά: «Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@@@@ και τον φραπέ».


Την ευθύνη για το σποτ ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης (9/13) η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

Ανέφερε ότι δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel, το οποίο «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε».

Η κα Πατουλίδου εξήγησε, το βίντεο έγινε από μια ομάδα εννέα παιδιών, που είχαν σαν στόχο να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη «γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά».

(Megatv – eurokinissi)

Ιταλία ώρα μηδέν: 7000 αλλοδαποί σε 24 ώρες! «Η χώρα θα καταρρεύσει», λέει η κυβέρνηση Μελόνι – ΒΙΝΤΕΟ

Ζητούν βοήθεια

Δεκάδες σκάφη, γεμάτα με μετανάστες από την Τυνησία, κατέκλυσαν την Τετάρτη την Λαμπεντούζα στον Ελληνικό Νότο της Ιταλίας.

7.000 αλλοδαποί, τουλάχιστον, έφτασαν σε διάστημα περίπου 24 ωρών, κάτι που είναι ενδεικτικό του χάους που επικρατεί.

Η Ιταλίδα πρωθυπουργός Τζόρτζια Μελόνι, δήλωσε:

«Το θέμα των μετεγκαταστάσεων είναι δευτερεύουσας σημασίας, τους τελευταίους μήνες ήταν ελάχιστες. Το πρόβλημα είναι να σταματήσουν οι αφίξεις μεταναστών στην Ιταλία, αλλά ακόμη δεν βλέπω να φτάνουν συγκεκριμένες απαντήσεις. Τα hotspot μας είναι γεμάτα και η Ευρώπη πρέπει να μας βοηθήσει να προστατεύσουμε τα σύνορά μας».

Σε δηλώσεις του προς τα μέλη της Ένωσης Ξένων Ανταποκριτών της Ρώμης, ο γραμματέας της Λέγκα και Ιταλός υπουργός Μεταφορών, Ματέο Σαλβίνι, δήλωσε τα εξής:

«Η εμπορία ανθρώπων είναι στα χέρια του οργανωμένου εγκλήματος, πρόκειται για κέρδη εκατομμυρίων ευρώ και για μια “πράξη πολέμου” κατά της Ιταλίας. Αν οι αφίξεις συνεχίσουν με αυτό τον ρυθμό, η χώρα μου θα καταρρεύσει».

https://twitter.com/i/status/1702030374879056120
https://twitter.com/i/status/1701988100736528686

scr

Σάλος στην Πρέβεζα για αλλοδαπό που συνελήφθη για βιασμό ανήλικης!

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία.

Στην Πρέβεζα οι αρχές συνέλαβαν έναν αλλοδαπό, ο οποίος κατηγορείται ότι βίασε μια 12χρονη στη περιοχή.

Σύμφωνα με την αστυνομία, σε βάρος του οποίου σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα του βιασμού και της γενετήσιας πράξης με ανήλικο άτομο.

Ειδικότερα, ο αλλοδαπός, ο οποίος συνελήφθη στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας που περιήλθε σήμερα στην παραπάνω υπηρεσία, κατηγορείται ότι χθες (12-09-2023) το μεσημέρι εξανάγκασε σε γενετήσια πράξη ανήλικη αλλοδαπή νεότερη των 12 ετών.

Από την επιληφθείσα υπηρεσία παραγγέλθηκε ιατροδικαστική εξέταση της ανήλικης, ενώ ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας.

freepik photo

Φίδι 2,5 μέτρων εμφανίστηκε σε σπίτι του Παλαμά στην Καρδίτσα μετά τις πλημμύρες, vid

Απελπιστική παραμένει η κατάσταση στην Καρδίτσα μετά από το πέρασμα της φονικής κακοκαιρίας Daniel και των πλημμυρών που προκάλεσε.

Μπορεί τις τελευταίες ημέρες να έχει πέσει η στάθμη του νερού στην περιοχή, αλλά οι κάτοικοι τώρα βρίσκονται αντιμέτωποι και με την εμφάνιση φιδιών που παρασύρθηκαν από τα νερά, ενώ έχουν γίνει καταγγελίες και για σκορπιούς.

Αυτή τη φορά, σύμφωνα με ανάρτηση χρήστη του facebook, ένα φίδι τουλάχιστον 2,5 μέτρων εμφανίστηκε από τα νερά του Παλαμά:

«Ο Λαφιάτης ή Λαφίτης είναι μη-δηλητηριώδες φίδι της οικογένειας των Καινοφιίδων. Ιδού και τα πειστήρια», γράφει στο «ποστάρισμά» του που έκανε τον γύρο του διαδικτύου.


Το μεγαλύτερο πρόβλημα ωστόσο που αντιμετωπίζουν αυτή τη στιγμή οι πλημμυροπαθείς είναι τα χιλιάδες νεκρά ζώα που αποτελούν υγειονομική βόμβα για όλο τον θεσσαλικό κάμπο.

(newsbeast – eurokinissi)

Για μέρες «κομμένη» στα δύο παραμένει η χώρα – Στον “πάγο” οι μεταφορές, vid

Η σύνδεση Αθήνας με Βόρεια Ελλάδα γίνεται μέσω...Πάτρας!

Στο τρίγωνο Λάρισα, Καρδίτσα, Τρίκαλα όλες οι βασικές οδικές αρτηρίες είναι ανοικτές, εκτός από τον άξονα Τρικάλων-Λάρισα, τόνισε ο αναπληρωτής εκπρόσωπος του Πυροσβεστικού Σώματος Γιάννης Αρτοποιός, κατά την έκτακτη ενημέρωση από το Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στη Λάρισα.

Επιπλέον, σημείωσε ότι καταβάλλονται προσπάθειες και επίκειται να δοθεί το ρεύμα προς Λάρισα το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα.

Αναφορικά με την κατάσταση στην εθνική οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης, ο κ. Αρτοποιός δήλωσε ότι παραμένει κλειστή λόγω των πλημμυρικών φαινομένων των προηγούμενων ημερών.

Κανείς δεν μπορεί ακόμα και σήμερα, μέρες μετά το πέρασμα της κακοκαιρίας, να δώσει ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα επαναλειτουργήσει ο αυτοκινητόδρομος που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη.

Παράλληλα η κατάσταση στο σιδηροδρομικό δίκτυο είναι άθλια, με τις καταστροφές σε πολλά σημεία να είναι ολοκληρωτικές.

Για την κατάσταση στα χωριά του Θεσσαλικού κάμπου και συγκεκριμένα της Καρδίτσας, των Τρικάλων, του Παλαμά, της Φαρκαδόνας, του Δομοκού και των Φαρσάλων, ο κ. Αρτοποιός είπε ότι τα νερά υποχωρούν και σήμερα σταδιακά αποκαλύπτονται οι οδικοί άξονες, ενώ έχει αποκατασταθεί η οδική σύνδεση με όλα τα χωριά εκτός από το Κεραμίδι του Δήμου Φαρκαδόνας.

Στην συνέχεια ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής τόνισε ότι από όλα τα χωριά έχουν απομακρυνθεί οι κάτοικοι που το ζήτησαν, ενώ παραμένουν όσοι το επιθυμούν. Επιπρόσθετα σημείωσε ότι σε όλα τα χωριά παραμένουν και εξακολουθούν να επιχειρούν δυνάμεις του Πυροσβεστικού Σώματος για παροχή βοήθειας και αντλήσεις υδάτων, καθώς επίσης δυνάμεις του Στρατού και Εθελοντικές Ομάδες για παροχή βοήθειας, μεταφορά εφοδίων και φαρμακευτικού υλικού όπου απαιτείται.

Ιδιαίτερη προσπάθεια καταβάλλεται, σύμφωνα με τον κ. Αρτοποιό για παροχή βοήθειας στα ορεινά χωριά των Αγράφων, Μουζακίου και Καλαμπάκας, όπου διατίθενται επίγειες και εναέριες δυνάμεις του Π.Σ. και του ΓΕΕΘΑ, οι οποίες σύμφωνα με τις ανάγκες της Πολιτικής Προστασίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ενεργούν για μεταφορά εφοδίων, φαρμάκων, ασθενών, γεννητριών και υλικών.

Επίσης στην παρούσα φάση δυνάμεις της Πυροσβεστικής, του Στρατού Ξηράς και Εθελοντικών Οργανώσεων συνεχίζουν να επιχειρούν με επίγεια και πλωτά μέσα στις περιοχές: Εργατικές Κατοικίες Γιάννουλης Λάρισας , όπου το ύψος των υδάτων αρχίζει να υποχωρεί, στα χωριά των Τεμπών μέχρι το Δέλτα του Πηνειού, στο Δήμο του Κιλελέρ και ιδιαίτερα στον κάμπο της λίμνης Κάρλας.

«Όλες οι δυνάμεις μας, για όσο χρειαστεί, παραμένουν με αδιάλειπτη παρουσία στο πεδίο των επιχειρήσεων δίπλα στους συμπολίτες μας» τόνισε καταλήγοντας ο κ. Αρτοποιός.

(φωτο:intime)

ΔΕΘ: Να αλλάξει ο τρόπος καταναλωτισμού! Η γενιά πολιτικών που θα το κάνει – ΒΙΝΤΕΟ

Τι ειπώθηκε στην Θεσσαλονίκη

Την επιτακτική ανάγκη, η ανθρωπότητα να κατανοήσει πώς οι παρεμβάσεις της οδηγούν στο να είναι τόσο έντονος ο αντίκτυπος της κλιματικής αλλαγής και μετά να ξεκινήσει να σχεδιάζει μέτρα για την αποτροπή φυσικών καταστροφών, υπογράμμισαν οι εισηγητές, παρουσία πλήθους Ελλήνων πολιτικών, στην ενότητα «Φυσικές καταστροφές στις μέρες μας: εκτίμηση των πραγματικών επιπτώσεων» του συνεδρίου του Economist, με θέμα «Διαχείριση φυσικών καταστροφών: Προστατεύοντας τη ζωή – Χτίζοντας Ανθεκτικότητα», που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 87ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την ΔΕΘ-HELEXPO.

«Πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε ό,τι κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια και να δούμε πώς μπορούμε να συνεχίσουμε τη δραστηριότητά μας, αλλά διαφορετικά», επισήμανε ο πρόεδρος της Εθνικής Επιστημονικής Επιτροπής για την φερόμενη κλιματική αλλαγή! (ΕΔΩ τι λένε νομπελίστες επιστήμονες επί του θέματος.

«Αναμφίβολα δεν μπορούμε να συνεχίσουμε στο μοντέλο καταναλωτισμού που βαδίζουμε ως ανθρωπότητα, αλλιώς δεν θα είμαστε βιώσιμοι σε καμία περίπτωση», υπογράμμισε.

Από την πλευρά του, ο Γερμανός καθηγητής Reimund Schwarze από το «The Helmholtz Centre for Environmental Research» (UFZ), επικεφαλής της ομάδας έρευνας για την κλιματική αλλαγή και τα ακραία γεγονότα (Climate Change and Extreme Events), μέλος ΔΣ DKKV, τόνισε: «Η ανθρωπότητα έχει ήδη εξαντλήσει τους πόρους του πλανήτη που της αναλογούν τον φετινό Αύγουστο και από τον τρέχοντα μήνα ξεκίνησε να αντλεί πόρους που η γη δεν έδωσε ακόμη. Δηλαδή χρησιμοποιούμε τους πόρους του μέλλοντος».

Ως εκ τούτου λοιπόν θα έρθουν μέτρα που θα περιορίσουν τον καταναλωτισμό και τις ζωές μας (δείτε ΕΔΩ για να είστε έτοιμοι)!!!!

Το σίγουρο είναι λοιπόν πως οι παρόντες πολιτικοί και επιστήμονες οδηγούν την Ελλάδα και γενικά τον δυτικό κόσμο σε άλλα μονοπάτια, στα οποία θα ξεχάσουμε αυτά που ξέραμε!

Πρόκειται για εκείνους που προέρχονται από «το (πρόγραμμα) ”Νεαροί Ηγέτες του Πλανήτη”», όπως έχει πει η κόρη του επικεφαλής του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ, Klaus Schwab, Nicole στο βίντεο που θα παρακολουθήσετε ως «κερασάκι» στην τούρτα!!!

photo αρχείου eurokinissi

Κουτσούμπας: Αν δεν γίνουν αντιπλημμυρικά έργα, θα έρθουν καινούριες καταστροφές

«Αν δεν γίνουν αντιπλημμυρικά έργα, αν δεν υπάρχει γενναία χρηματοδότηση συνεχώς θα βρισκόμαστε σε καινούριες καταστροφές. Τα μεγάλα λόγια των κυβερνήσεων για τον Ιανό, αλλά και αυτά που ακούμε σήμερα, δεν μας εφησυχάζουν» δήλωσε ο Γ. Γ της Κ.Ε του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσoύμπας από την Λάρισα στα πλαίσια της περιοδείας που πραγματοποίησε και στην Θεσσαλία. […]

«Αν δεν γίνουν αντιπλημμυρικά έργα, αν δεν υπάρχει γενναία χρηματοδότηση συνεχώς θα βρισκόμαστε σε καινούριες καταστροφές. Τα μεγάλα λόγια των κυβερνήσεων για τον Ιανό, αλλά και αυτά που ακούμε σήμερα, δεν μας εφησυχάζουν» δήλωσε ο Γ. Γ της Κ.Ε του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσoύμπας από την Λάρισα στα πλαίσια της περιοδείας που πραγματοποίησε και στην Θεσσαλία.

Ο κ. Κουτσούμπας κάλεσε τον λαό να αγωνιστεί και να διεκδικήσει τις ανάγκες του, σημειώνοντας ότι «το ΚΚΕ είναι παρών και στην γειτονιά και στην βουλή». Τόνισε δε, ότι χρειάζεται να υπάρξουν αποζημιώσεις στο 100% της καταστροφής, «αλλά και να διεκδικηθούν όσα απαιτούνται και στα δημοτικά και περιφερειακά συμβούλια, αλλά και στον δρόμο του αγώνα».

Κατά την διάρκεια της περιοδείας του στην Θεσσαλία, επισκέφθηκε σήμερα εκτός από την Λάρισα και το Ν. Μοναστήρι Φθιώτιδας, αλλά και τον Παλαμά Καρδίτσας.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/intime

Αγριογούρουνο σε παιδική χαρά, παραλίγο να σκοτώσει παιδιά!!! Σε «παγώνει» το ΒΙΝΤΕΟ

Καρδίτσα: Σε απόγνωση οι κάτοικοι «μέχρι πότε θα μας ταΐζει ο Δήμος» – ΒΙΝΤΕΟ

Παντού αυξάνεται η ανέχεια...

Δείτε το ρεπορτάζ του OPEN:

scr αρχείου

Θρήνος στα Ιωάννινα: Νεκρή ξαφνικά 20χρονη φοιτήτρια! Έπαθε ανακοπή

20χρονη φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων πέθανε ξαφνικά!!!

Η κοπέλα εισήχθη στην Ωτορινολαρυγγολογική Κλινική πριν από μία εβδομάδα και, σύμφωνα με πληροφορίες του epiruspost, διαγνώσθηκε αμυγδαλίτιδα. Ωστόσο, η κατάστασή της αντί να βελτιώνεται γινόταν χειρότερη. Της έγινε αξονική τομογραφία και παρέμεινε στην Κλινική.

Την Τετάρτη και κατά την διάρκεια εξετάσεων η κοπέλα έπαθε ανακοπή.

Διασωληνώθηκε, μεταφέρθηκε στην εντατική όπου και κατέληξε.

Σύμφωνα με το τοπικό site, η 20χρονη δεν είχε ιατρικό ιστορικό, δεν αντιμετώπιζε χρόνιο νόσημα και δεν είχε διαγνωστεί κανένα καρδιολογικό πρόβλημα στο παρελθόν

photo αρχείου intime

«Να αυξηθεί η ανεργία στο 50%, πρέπει να δούμε πόνο»!!! ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΚ

Απλά δείτε...

Ένας πολυεκατομμυριούχος κατασκευαστής ακινήτων από την Αυστραλία έχει πυροδοτήσει οργή επειδή ζήτησε να αυξηθεί η ανεργία στο 50%, ενώ ισχυρίστηκε ότι οι εργαζόμενοι έγιναν «αλαζονικοί» κατά την διάρκεια του Covid .

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Gurner Group, Tim Gurner, δήλωσε στο Australian Financial Review’s Property Summit ότι η παραγωγικότητα είχε πέσει κατακόρυφα κατά την διάρκεια της παγκόσμιας πανδημίας καθώς «οι άνθρωποι αποφάσισαν ότι δεν ήθελαν πραγματικά να δουλέψουν τόσο πολύ».

Αυτό συνιστά δυστυχώς πικρή πραγματικότητα, καθώς πολλοί βολεύτηκαν με τα επιδόματα! Ωστόσο, οι διεθνιστές αυτό επιδιώκουν τελικά, προκειμένου να φέρουν την τεχνητή υπερνοημοσύνη για τα καλά στο παιχνίδι!!!

«Πρέπει να δούμε πόνο στην οικονομία», είπε ο κ. Γκάρνερ στην σύνοδο κορυφής την Τρίτη!.

«Πρέπει να υπενθυμίσουμε στους ανθρώπους ότι εργάζονται για τον εργοδότη και όχι το αντίστροφο», είπε, ωστόσο έδειξε πως έχει άλλα στο μυαλό του, καθώς ζητά χτύπημα στην οικονομία και εκτόξευση της ανεργίας για να λυθεί αυτό το ζήτημα!

Τα σχόλια έγιναν γρήγορα viral στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Δείτε το βίντεο:

photo freepik

Σάντος: Απολύθηκε από την Εθνική Πολωνίας

Παρελθόν αποτελεί ο Πορτογάλος προπονητής...

Ο Πορτογάλος τεχνικός, ο οποίος μετά το Μουντιάλ αποχώρησε από την εθνική ομάδα της χώρας του, SE πέντε επίσημα ματς είχε μόλις δύο εντός έδρας νίκες (με Αλβανία 1-0 και με Νησιά Φερόε 2-0) και τρεις εκτός έδρας ήττες (3-1 από Τσεχία, 3-2 από Μολδαβία, 2-0 από Αλβανία) για τα προκριματικά του Euro 2024.

Όσον αφορά τους πιθανούς αντικαταστάτες του το μεγάλο φαβορί είναι ο Μάρεκ Πάπζουν!

eurokinissi

Είδε αυτό το μυστήριο μέσα στην νύχτα!!! Τελικά τι ήταν;;; vid

Δείτε...

Το βίντεο με το μυστηριώδες θηλαστικό προκάλεσε αίσθηση στις ΗΠΑ με αρκετούς χρήστες να προσπαθούν να καταλάβουν τι ζώο μπορεί να απεικονίζεται σε αυτά τα πλάνα.

Τελικά, ήταν ένα κουνάβι που στεκόταν ανάποδα για να τρομάξει τα αρπακτικά.

scr

Συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων στην αεροπορική άσκηση «Frizis Damas – 23»

Οι Ένοπλες Δυνάμεις συμμετείχαν χθες 12 και σήμερα 13 Σεπτεμβρίου στη διμερή αεροπορική άσκηση μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ με την επωνυμία «Frizis Damas- 23», εντός του FIR Αθηνών και Τελ Αβίβ.

‘Οπως ανακοινώθηκε, η άσκηση διεξήχθη στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος αμυντικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ για το 2023, και σκοπός της είναι η εξάσκηση των συμμετεχόντων σε σύνθετες αεροπορικές επιχειρήσεις μεγάλης εμβέλειας με την υποστήριξη αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού (Air to Air Refueling – AAR) και έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου (Airborne Early Warning and Control – AEW&C), καθώς επίσης και η αντιμετώπιση εναέριων απειλών και προσβολή επίγειων στόχων.

Στην δραστηριότητα οι Ένοπλες Δυνάμεις συμμετείχαν με 10 εξόδους μαχητικών αεροσκαφών F-16 και 1 EMB – 145H Αεροφερόμενου Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης και Ελέγχου (ΑΣΕΠΕ), ενώ από πλευράς Ισραήλ συμμετείχαν Α/αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού B707, αεροσκάφη έγκαιρης προειδοποίησης και ελέγχου G550, καθώς και μαχητικά αεροσκάφη F-15, F-16 και F-35.

Η άσκηση αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης «Frizis Damas – 22», με τη διεξαγωγή της οποίας επιβεβαιώνεται η ήδη στενή στρατιωτική συνεργασία Ελλάδας και Ισραήλ και εμβαθύνει περαιτέρω τους ισχυρούς δεσμούς των Ενόπλων Δυνάμεών τους, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του ρόλου που διαδραματίζουν οι δύο χώρες για την εξασφάλιση της σταθερότητας και της ασφάλειας στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και πέραν αυτής.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/Intime

Πούτιν και Κιμ συζήτησαν την πιθανότητα αποστολής Βορειοκορεάτη κοσμοναύτη στο διάστημα

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν και ο Βορειοκορεάτης ομόλογός του Κιμ Γιονγκ Ουν συζήτησαν σήμερα την πιθανότητα αποστολής ενός Βορειοκορεάτη κοσμοναύτη στο διάστημα,

δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ, σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων RIA.

Μετά από τη συνάντηση που είχαν σήμερα Πούτιν και σήμερα στο Κοσμοδρόμιο του Βαστότσνι στη ρωσική Άπω Ανατολή, ο Πεσκόφ τόνισε πως οι υπουργοί Εξωτερικών των δύο χωρών θα συναντηθούν τον επόμενο μήνα στην Βόρεια Κορέα.

Ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου τόνισε πως δεν υπάρχουν σχέδια για επίσκεψη του Πούτιν στην Πιονγκγιάνγκ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/photo EPA-KCNA

Έπεσε η «ΒΟΜΒΑ» στην Ευρώπη: Πρέπει να ζούμε σε περιοχές που δεν χρειάζεσαι αμάξι, vid

Όλα με περπάτημα!!! Ποιό το απώτερο σχέδιο αυτής της πολιτικής

Ο Bastien Girod (γεννημένος στις 21 Δεκεμβρίου 1980) είναι Ελβετός πολιτικός του Εθνικού Συμβουλίου της χώρας, ερευνητής βιωσιμότητας , εταιρικός και βιομηχανικός σύμβουλος.

Υποστήριξε σχετικά πρόσφατα την ιδέα των πόλεων όπου οι άνθρωποι θα μπορούσαν να ζουν έναν «αειφόρο τρόπο ζωής σε αρμονία με την φύση».

Τόνισε πως στην Ζυρίχη υπάρχουν περιοχές, στις οποίες δεν χρειάζεται κάποιος αυτοκίνητο, καθώς τα πάντα είναι κοντά του!!! Σχεδιάζουν έναν ολοκαίνουριο κόσμο, στον οποίο δεν θα μπορεί να πας μακριά και θα ταυτοποιείσαι ψηφιακά!!! (ΕΔΩ τι πραγματικά θέλουν να φέρουν)!

Δείτε τι δήλωσε, που αλλού, στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ:

Υπενθυμίζεται πως οι διεθνιστές, είναι αποφασισμένοι να συγκεντρώσουν τις μάζες σε πόλεις 15 λεπτών που ουσιαστικά θα λειτουργήσουν ως αυστηρά ελεγχόμενες πληθυσμιακές φυλακές, σύμφωνα με την Γερμανίδα ευρωβουλευτή, Christine Anderson.

Η Άντερσον, μέλος του Κόμματος Εναλλακτική για την Γερμανία, εξήγησε, μιλώντας στους «The Epoch Times», ότι το διαβατήριο εμβολίου για τον COVID ήταν απλώς μια δοκιμαστική λειτουργία για ένα σύστημα κοινωνικής πίστωσης που θα ενσωματωθεί σε αυτές τις λεγόμενες πόλεις 15 λεπτών.

«Το πάσο για τον COVID ήταν ένα δοκιμαστικό μέτρο για να συνηθίσει τους ανθρώπους στο να αποκτήσουν ένα είδος κωδικού QR. Απλώς συνηθίζει τους ανθρώπους σε αυτό», είπε και συμπλήρωσε:

«Τώρα αυτό που θέλουν είναι αυτές οι πόλεις των 15 λεπτών. Μην παρασυρθείτε, δεν το κάνουν για την ευκολία σας. Δεν είναι ότι θέλουν να μπορείτε να έχετε όλα αυτά τα μέρη, στα οποία αγοράζετε πράγματα και υπηρεσίες, πολύ κοντά προς διευκόλυνσή σας. Και δεν πρόκειται, παρεμπιπτόντως, να σώσουν τον πλανήτη. Οι πόλεις των 15 λεπτών θα πρέπει να έχουν [κωδικούς QR] για να μπορέσουν να σας κλειδώσουν μέσα».

Η ιδέα μιας «πόλης 15 λεπτών», στην οποία οι κάτοικοι ζουν σε μικρή απόσταση με τα πόδια ή με ποδήλατο από όλες τις καθημερινές τους ανάγκες, έχει αγκαλιαστεί από πολλούς δημάρχους σε όλο τον κόσμο και, όπως μόνο ο Δημοσθένης Λιακόπουλος έχει γράψει, συνιστούν κεντρική αρχή σχεδιασμού για όλον τον πλανήτη.

Ο καθηγητής Richard A. Werner, ο οποίος είναι οικονομολόγος και καθηγητής τραπεζικών και χρηματοοικονομικών. Είναι γνωστός ως ο εισηγητής μιας νέας νομισματικής πολιτικής μετά την κρίση που ονόμασε Ποσοτική Χαλάρωση (“QE”) – την οποία πρότεινε στην Ιαπωνία το 1995 ως επικεφαλής οικονομολόγος μιας βρετανικής επενδυτικής τράπεζας.

Έχει επίσης εργαστεί ως ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, στην Τράπεζα της Ιαπωνίας, στην Τράπεζα Ανάπτυξης της Ιαπωνίας και στην Ασιατική Τράπεζα Ανάπτυξης. Συμμετέχει στην υποστήριξη της ίδρυσης μη κερδοσκοπικών κοινοτικών τραπεζών μέσω μιας πρωτοβουλίας που ονομάζεται  Local First CIC.

Μεταξύ άλλων δήλωσε για το μέλλον των ανθρώπινων κοινωνιών, άπαξ και εισαχθεί το ψηφιακό χρήμα και φτιαχτούν οι κλειστές γειτονιές των 15 λεπτών, όπως σχεδιάζεται:

«’’Οι Ευρωπαίοι πολίτες υποπτεύονται ότι οι κυβερνήσεις και οι κεντρικές τράπεζες προσπαθούν να ελέγχουν και να περιορίζουν τις συναλλαγές!!!!”

Αυτό είναι το αληθινό θέλγητρο των κεντρικών σχεδιαστών προς αυτήν την πανίσχυρη τεχνολογία. Είναι μια τεχνολογία όπου βλέπεις σε πραγματικό χρόνο τι κάνουν οι πάντες, πού βρίσκονται, τι αγοράζουν….

Θα έχουν όμως και την εξουσία να επεμβαίνουν και να παρεμβαίνουν!!!!

Στην πραγματικότητα, πρέπει να σκέφτεστε τα ψηφιακά νομίσματα κεντρικής τράπεζας ως ένα σύστημα ελέγχου -όχι ως ένα νόμισμα- ή ως ένα σύστημα αδειοδότησης…

Επιστρέψαμε ξανά στην Σοβιετική Ένωση… Επειδή χρειάζεσαι άδεια για τα πάντα!!!!

Όπως γράφουν στην αναφορά τους:

”Ουσιαστικά, ο εκδότης του ψηφιακού νομίσματος, ο οποίος είναι η κεντρική τράπεζα, έχει την εξουσία να αποφασίζει αν μπορείς να το χρησιμοποιείς τώρα για οτιδήποτε θέλεις να κάνεις.”

Έτσι, για οτιδήποτε θέλεις να κάνεις, πρέπει ουσιαστικά να αιτηθείς την άδεια!!!!!

Συνεπώς, είναι ένα νόμισμα υπό όρους που βασίζεται στο να λάβεις στην πραγματικότητα αυτή την άδεια…

Τώρα, αν τύχει να είσαι κάποιος ”επικριτής της κυβερνητικής πολιτικής” ή ένας ”επικριτής των κεντρικών τραπεζών”, θα μπορούσε να γίνει δύσκολο… Ή αν τολμήσεις να βγεις έξω από τη ζώνη της πόλης των 15 λεπτών, ίσως να ανακαλύψεις ότι ”(Η κάρτα σου) δεν λειτουργεί”…».

Δείτε το βίντεο:

photo freepik

«Όλη την ζημιά που πάθατε θα την θεραπεύσουμε»! Απλά δείτε το ΒΙΝΤΕΟ

Δείτε...

scr

Πολεμική Αεροπορία: Στην Ελλάδα το πρώτο αναβαθμισμένο F-16 Viper

Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία επιστρέφει σήμερα το πρώτο αεροσκάφος F-16!

Το αναβαθμισμένο πλέον αεροσκάφος, που βρισκόταν στις ΗΠΑ εδώ και δύο χρόνια, πέρασε από ένα επιτυχημένο δοκιμαστικό πρόγραμμα των ηλεκτρονικών συστημάτων πτήσης, ενώ υπεβλήθη σε εξαντλητικές δοκιμές των νέων συστημάτων του.

Το F-16 θα ενταχθεί στο στόλο των Vipers που είχαν παραδοθεί νωρίτερα, ως μέρος του πλάνου αναβάθμισης συνολικά 84 αεροσκαφών!

Όπως αναφέρει η Lockheed Martin, «η διαμόρφωση Viper προσφέρει δυνατότητες ασφαλείας του 21ου αιώνα που καθιστούν τα F-16 της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας τα πιο προηγμένα F-16 στην Ευρώπη και επιτρέπουν στην Πολεμική Αεροπορία να υποστηρίζει τις συμμαχικές αποστολές σε ολόκληρο τον κόσμο»

photo ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA-EPA

Νέος έκτακτος μηχανισμός για την ταχεία αντιμετώπιση των συνεπειών της καταστροφικής κακοκαιρίας

Τη νομοθετική διάταξη, με την οποία εισάγεται νέος έκτακτος μηχανισμός ταχείας αντίδρασης της Πολιτείας για την αντιμετώπιση των συνεπειών της καταστροφικής κακοκαιρίας «Daniel», υποστήριξε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, με τη σχετική τροπολογία προβλέπεται ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την ανάθεση και την εκτέλεση επειγόντων έργων αποκατάστασης στις περιοχές, όπου έχει συντελεστεί η φυσική αυτή καταστροφή και οι οποίες έχουν –συνεπακόλουθα– κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πολιτικής προστασίας.

Όπως ανέφερε από το βήμα της Βουλής ο κ. Σταϊκούρας: «Ο μηχανισμός αυτός βασίζεται στο εξής δίπτυχο: Αφενός, στην ανάληψη δυνατότητας σχεδιασμού, ανάθεσης, εκτέλεσης και παρακολούθησης υλοποίησης επειγόντων έργων που δεν ανήκουν σήμερα στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Με τον τρόπο αυτό η Κεντρική Διοίκηση γίνεται άμεσος αρωγός επίλυσης ζωτικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, πρωτίστως, οι κάτοικοι των πληγεισών περιοχών. Αφετέρου, στην επιτάχυνση των διαδικασιών που αφορούν στην εκκίνηση και υλοποίηση των έργων αποκατάστασης. Η ανάληψη των έκτακτων αυτών αρμοδιοτήτων από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα γίνεται -κατόπιν σχετικής εισήγησης του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών- με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου και για έργα τα οποία θα περιγράφονται συνοπτικά στην Πράξη αυτή. Οι συνέργειες και η συνεργασία μεταξύ Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Περιφερειών και Κεντρικής Διοίκησης, αποτελούν το ακριβέστερο εργαλείο ανάδειξης και ιεράρχησης των στρατηγικών έργων για την αποκατάσταση των κομβικών υποδομών των πληγεισών περιοχών και για την επαναφορά της αναγκαίας κανονικότητας στην κοινωνική, οικονομική και παραγωγική ζωή των περιοχών που δοκιμάστηκαν».

Στη συνέχεια, σύμφωνα με την εν λόγω τοπολογία, με αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών θα εξειδικεύονται τα προς εκτέλεση έργα που είναι κατεπείγοντα, τελούν σε άμεση συνάφεια και είναι αναγκαία, αποκλειστικά για την αποκατάσταση βλαβών στις υποδομές.

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης απαιτείται η σύμφωνη γνώμη του Τεχνικού Συμβουλίου Δημόσιων Έργων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Περαιτέρω, η ανάθεση των έργων αποκατάστασης, τόσο εκείνων που αναλαμβάνονται εκτάκτως όσο και εκείνων που εμπίπτουν στη συνήθη αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, επιταχύνεται μέσω μιας απλουστευμένης διαδικασίας, ενώ προϋπόθεση αυτής είναι η προηγούμενη έκδοση απόφασης εξαίρεσης από την περιβαλλοντική αδειοδότηση από το αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Για την επιλογή δε του αναδόχου προσκαλούνται τουλάχιστον τρεις (3) εργοληπτικές επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν αποδεδειγμένη εμπειρία στην εκτέλεση έργων αντίστοιχης κατηγορίας υποδομών.

«Η προτεινόμενη διάταξη, με διαφάνεια και θεσμική διασφάλιση, εκτιμούμε ότι θα προσδώσει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την απαιτούμενη ευελιξία για να δρομολογήσει, συντεταγμένα και υπεύθυνα, την ανάταξη των βασικών υποδομών των πληγεισών περιοχών της χώρας», σημείωσε ο υπουργός.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, επισήμανε ότι ενώ από το Ταμείο Ανάκαμψης απεντάχθηκαν αντιπλημμυρικά έργα, επειδή κρίθηκε ότι θα ήταν ανέφικτο να κατασκευαστούν έως τις 31 Δεκεμβρίου 2025, παρόλα αυτά, τα εν λόγω έργα, «θα υλοποιηθούν κανονικά με την αξιοποίηση άλλων χρηματοδοτικών εργαλείων, που έχει ήδη βρει η κυβέρνηση». Ο κ. Ταχιάος ξεκαθάρισε, ότι «η κυβέρνηση θα διασφαλίσει την ανάταξη της Θεσσαλίας και τα έργα θα γίνουν το συντομότερο δυνατόν με απόλυτη διαφάνεια».

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Πλημμύρες: Βρήκαν νεκρό άνδρα σε παραλία του Πηλίου

Ίσως πρόκειται για το 17ο θύμα της κακοκαιρίας Daniel στη Θεσσαλία.

Μια σορός άνδρα εντοπίστηκε σε βραχώδη περιοχή στην παραλία Μουρτιά στο νότιο Πήλιο στη Μαγνησία.

Το πτώμα περισυνελέγη από πλωτό του Λιμενικού Σώματος και θα μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου «Αχιλλοπούλειο».

Πιθανολογείται ότι ανήκει σε αγνοούμενο πρόσωπο από την κακοκαιρία Daniel που έπληξε την Μαγνησία και το Πήλιο.

Θυμίζουμε πως εδώ και μέρες αγνοείται ένα ζευγάρι Αυστριακών νεόνυμφων στην περιοχή.

(φωτο:eurokinissi)