Άρθρα

Αποδεσμεύονται 2.500 στελέχη της ΕΛ.ΑΣ. από τη φύλαξη υψηλών προσώπων

Ανακοινώσεις και για τα σώματα ασφαλείας έκανε ο πρωθυπουργός.

Την αποδέσμευση 2.500 στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας από τυη φύλαξη υψηλών προσώπων ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της 87ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

Σε αυτό το πλαίσιο, ο πρωθυπουργός επεσήμανε πως η μισή φρουρά του βγαίει στους δρόμους και ξεκινά τις περιπολίες με γνώμονα την προστασία των πολιτών αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «πρώτα η δική μου ασφάλεια μειώνεται στο μισό».

(φωτο:eurokinissi)

ΔΕΘ-Μητσοτάκης: Έρχονται 10χιλ. προσλήψεις υγειονομικών

Συγκεκριμένα για τον κλάδο της υγείας ο πρωθυπουργός ανέφερε:

«Πυλώνας της χώρας είναι η Υγεία.

Προχωράμε σε ριζική ανασυγκρότηση του ΕΚΑΒ. Με 800 νέες προσλήψεις, με ενιαίο κέντρο συντονισμού, με πύργο ελέγχου. Έξι βάσεις ιατρικών ελικοπτέρων. Τα κάναμε στην πανδημία δεν υπάρχει λόγος να μην τα κάνουμε και τώρα.

Συνεχίζεται η αναβάθμιση στα ΤΕΠ σε 96 νοσοκομεία.

Αναβάθμιση 156 Κέντρων Υγείας.

Προσλήψεις 10.000 υγειονομικών.

Θέσπιση ψηφιακού ιατρικού φακέλου και προληπτικών ιατρικών εξετάσεων.

Η Θεσσαλονίκη αποκτά πολύ σύντομα νέο αντικαρκινικό νοσοκομείο».

(eurokinissi photo)

ΒΙΝΤΕΟ-ΣΟΚ από Ιταλία: Φλεγόμενο κομμάτι αεροσκάφους σκότωσε μικρό παιδί

Δείτε το συγκλονιστικό στιγμιότυπο:

pexels photo

Μητσοτάκης: «Ξεπαγώνουν οι τριετίες από το 2024» – Περιορίζονται τα μετρητά, vid

Και οικονομικές εξαγγελίες, ως είθισται, έκανε από το βήμα της ΔΕΘ ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Τι ανακοίνωσε:

«Υλοποιήθηκε το 50% των προεκλογικών δεσμεύσεων ύψους 4,4 δισ. ευρώ. Αύξηση στους δημόσιους υπαλλήλους μετά από 10 χρόνια. Αποκτούν ένα πρόσθετο μισθό τον χρόνο. Το αφορολόγητο αυξήθηκε κατά 1.000 ευρώ για κάθε παιδί, για να στηριχθεί η οικογένεια. Σε 200.000 πρώην δικαιούχους του ΕΚΑΣ μηδενίζεται η συμμετοχή στα φάρμακα.

Ο υπουργός Ανάπτυξης θα ανακοινώσει νέα μέτρα για να αποτελέσουν ανάχωμα στην ακρίβεια στα τρόφιμα. Το Market Pass θα συνεχιστεί ως το τέλος του χρόνου, μόνο σε Θεσσαλία και Έβρο.

Από τον Δεκέμβριο αυξάνεται κατά 8% το Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα. Θα καταβληθεί και πάλι έκτακτη βοήθεια τα Χριστούγεννα, με έμφαση στους χαμηλοσυνταξιούχους.

Το Youth Pass με 150 ευρώ σε 200.000 νέους. Διπλασιάζουμε το πρόγραμμα «Σπίτι Μου». Στόχος να αποκτήσουν σπίτι 10.000 νέοι. Θα ευνοηθούν περίπου 150.000 συμπολίτες μας. Σταθερή και αδιαπραγμάτευτη η βοήθεια στους ευάλωτους. Από τον Δεκέμβριο αυξάνεται κατά 8% το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα.

Θα καταβληθεί πριν το τέλος του χρόνου, έκτακτη βοήθεια, σε όσους αδικεί η προσωπική διαφορά Κατρούγκαλου. Από τον Ιανουάριο νέα αύξηση στους συνταξιούχους. Το επόμενο διάστημα η επιστροφή στο αγροτικό πετρέλαιο. Παραμένει η επέκταση στο επίδομα θέρμανσης και βοήθεια για τους ευάλωτους στο ρεύμα. Οι συνταξιούχοι που εργάζονται δεν θα επιβαρύνονται με μείωση αποδοχών 30%. Θα καταβάλουν εισφορά 10% με πλαφόν. Τον Απρίλιο θα υπάρξει νέα αύξηση στον κατώτατο μισθό.

Οι αυξήσεις στον μισθό των δημόσιων υπαλλήλων και τις συντάξεις θα είναι μόνιμες. Η ακρίβεια θα υποχωρήσει, αλλά οι αυξήσεις θα παραμείνουν. Είναι πολιτική μας η ενίσχυση του εισοδήματος να είναι μόνιμη. Αυτή την πολιτική υπηρετεί μία ακόμα απόφαση που ανακοινώνω σήμερα.

Από την 1/1/2024 ξεπαγώνουν οι τριετίες και κάθε επίδομα που ήταν σε αναστολή από το 2012».

Παράλληλα ο πρωθυπουργός τόνισε πως πρόστιμο για τις συναλλαγές πάνω από τα 500 ευρώ θα είναι διπλάσιο του ύψους τους.

«Τα περισσότερα επιδόματα θα πληρώνονται μόνο μέσω καρτών».

«Θέλουμε τη βραχυχρόνια μίσθωση (RBNB), αλλά όχι ασύδωτη. Είναι μια δραστηριότητα που εκτόξευσε τα ενοίκια, στρέβλωσε τον ανταγωνισμό. Από τον Ιανουάριο τα εισοδήματα από τέτοιες μισθώσεις, σε τρία ή και περισσότερα ακίνητα, θα υπόκεινται σε ΦΠΑ και στα τέλη όπως τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια».

(φωτο:pixabay)

Μητσοτάκης: Όσοι άθλιοι προέβλεπαν εκατόμβη νεκρών δεν θα ανασυρθούν ποτέ από την δική τους λάσπη, vid

«Καρφιά» από τον πρωθυπουργό από το βήμα της ΔΕΘ:

eurokinissi photo

«Το Βατικανό γνώριζε για το Ολοκαύτωμα» – Αποκάλυψη-«φωτιά» δεκαετίες μετά

Στα αρχεία του Βατικανού εντοπίστηκε μια επιστολή που αποκαλύπτει μια πικρή αλήθεια για την καθολική εκκλησία, καθώς ο πάπας Πίος ΙΒ’ φέρετε να γνώριζε τα πάντα για το Ολοκαύτωμα κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.

Ο Πίος ΙΒ’ έχει δεχθεί πυρά από μερικούς ιστορικούς επειδή δεν κατήγγειλε τα στρατόπεδα θανάτου των Ναζί και το Ολοκαύτωμα, ενώ άλλοι ιστορικοί έχουν υποστηρίξει πως εργάσθηκε μυστικά για να σώσει τις ζωές πολλών εβραίων.

Η επιστολή, η οποία δημοσιεύεται από την εφημερίδα Il Corriere della Sera, είχε γραφτεί από έναν γερμανό ιησουίτη, τον Πατέρα Λόταρ Κένιχ, και απευθυνόταν στον γραμματέα του Πίου, τον Ρόμπερτ Λάιμπερ.

Η επιστολή φέρει ημερομηνία 14 Δεκεμβρίου 1942 και γίνεται σ’ αυτή λόγος για καθημερινούς φόνους χιλιάδων ανθρώπων, καθώς και για το Νταχάου και το Άουσβιτς. Βρέθηκε από τον Τζοβάνι Κόκο, αρχειοφύλακα των Αποστολικών Αρχείων του Βατικανού.

«Είναι μοναδική περίπτωση», δήλωσε ο Κόκο στην Corriere della Sera. «Έχει τεράστια αξία».

(φωτο:pexels)

Θεσσαλονίκη: Σε εξέλιξη κινητοποιήσεις στο κέντρο της πόλης

Σε εξέλιξη είναι δύο πορείες στο κέντρο της Θεσσαλονίκης με αφορμή την ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην 87η ΔΕΘ.

Στην πρώτη και πολυπληθέστερη συμμετέχουν μέλη οργανώσεων και συλλογικοτήτων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, που πραγματοποίησαν νωρίτερα συγκέντρωση στο άγαλμα του Ελ. Βενιζέλου.

Η δεύτερη πορεία είχε ως αφετηρία την πλατεία Καμάρας και σ´ αυτή συμμετέχουν άτομα του ευρύτερου αντιεξουσιαστικού χώρου. Και οι δύο πορείες κατευθύνονται προς το διεθνές εκθεσιακό κέντρο Θεσσαλονίκης.

Την ίδια ώρα συγκέντρωση στο Λευκό Πύργο πραγματοποιούν άτομα που αντιτίθενται στην έκδοση νέων αστυνομικών ταυτοτήτων. Ισχυρή είναι η παρουσία αστυνομικών σε κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης, ενώ φραγμοί έχουν στηθεί περιμετρικά του συνεδριακού κέντρου «Ιωαν. Βελλίδης».

(φωτο:eurokinissi)

ΔΕΘ χωρίς πανηγύρια: Αναφορά σε υποχρεωτική ασφάλιση ΟΛΩΝ των περιουσιών – «Έχουμε κλιματική κατάρρευση»

Έλειπε λόγω πλημμυρών το καθιερωμένο «πανηγυρικό» κλίμα στην ομιλία του πρωθυπουργού.

Περνώντας από το μέτωπο των πλημμυρών σε εκείνο των παροχών, ο κ. Μητσοτάκης συνέχισε:

«Αυτή είναι μία ασυνήθιστη ΔΕΘ με πολλά «δεν». Δεν θα υπάρξουν πολλές πομπώδεις φράσεις. Δεν θα διαταράξω την δημοσιονομική σταθερότητα της χώρας. Θα εστιάσω στην οικονομία, τη νομιμότητα και σε ένα κράτος που θα στοχεύει σε μία καλύτερη καθημερινότητα.

Για καιρό ακόμα η κυβέρνηση θα στοχοποιείται για όποια αστοχία υπάρχει σε αυτόν τον τόπο. Καλοδεχούμενη η κριτική αρκεί να γίνεται καλόπιστα. Από εδώ εξάλλου πρωτομίλησα για την περίφημη συμφωνία αλήθειας με τους πολίτες. Οι αλλαγές που φέρνουμε σίγουρα θα ξεβολέψουν κάποιους».

Και συνέχισε:

«Σχεδόν 600χιλ. υπάλληλοι στο Δημόσιο θα δουν αυξημένες τις αποδοχές τους. Επίσης το αφορολόγητο αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ σε όσους έχουν παιδί.

Ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης θα ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες μέτρα για τις αυξήσεις στα προϊόντα.

Το Market Pass θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του χρόνου μόνο στη Θεσσαλία και τον Έβρο.

Διπλασιάζουμε τον προύπολογισμό για το πρόγραμμα “Σπίτι Μου” για τους νέους.

Από το Δεκέμβριο αυξάνεται κατά 8% το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα. Θα καταβληθεί πριν το τέλος του χρόνου έκτακτη βοήθεια σε όσους αδική η προσωπική διαφορά από τον νόμο Κατρούγκαλου.

Περισσότεροι θα είναι οι δικαιούχοι στο επίδομα θέρμανσης.

Τον Απρίλιο έρχεται και νέα αύξηση του κατώτατου μισθού.

Οι συνταξιούχοι που εργάζονται θα καταβάλλουν μία εισφορά μόλις 10% επί των πρόσθετων αμοιβών τους.

Η ακρίβεια αντιμετωπίζεται με την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος.

Από την 1η Ιανουαρίου ξεπαγώνουν οι τριετίες».

Εν συνεχεία, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στα μέτρα κατά της φοροδιαφυγής:

«Οι φοροφυγάδες καλούνται να πληρώσουν τους φόρους που αναλογούν στο προσωπικό τους εισόδημα. Λαμβάνουμε δέκα μέτρα για τον ορθολογισμό στην αγορά και τη δικαιοσύνη στην κοινωνία. Ως την άνοιξη θα συνδεθούν 350.000 ταμειακές μηχανές με τα POS. Υποχρεωτικά και στις αγοραπωλησίες ακινήτων όπου καταργούνται τα μετρητά. Δρομολογούνται τα ψηφιακά βιβλία. Οι συναλλαγές άνω των 500 ευρώ με μετρητά απαγορεύονται και στο εξής θα έχουν πρόστιμο διπλάσιο του ύψους τους. Η καραμέλα της πάταξης της φοροδιαφυγής να λιώσει.

Δεν γίνεται 7/10 ελεύθερους επαγγελματίες να δηλώνουν ετήσια έσοδα και κάτω από τον κατώτατο μισθό. Οι λέξεις φιλελευθερισμός και φοροδιαφυγή, είναι λέξεις αντίθετες. Ανοίγουμε μέτωπο με τον κρατικό θήλακα ο οποίος αδιαφορεί αλλά και με τον πολίτη, που ανάβει φωτιά σε ακαθάριστο οικόπεδο. Με κυκλώματα διακινητών από το εξωτερικό, αλλά και τους χούλιγκαν. Τους καταπατητές δημόσιου χώρου είτε είναι Πανεπιστήμιο, είτε παραλία. Ανοίγουμε μέτωπο και με δικηγόρους και δικαστές που καθυστερούν την απονομή Δικαιοσύνης.

Δεν συγκυβερνούμε με κολοσσούς της ενέργειας, των τροφίμων, με ιδιοκτήτες ομάδων ποδοσφαίρου, με κομματικούς φίλους. Η πολιτεία ξεκίνησε το κυνήγι της παρανομίας από τη Μύκονο κι όχι από ένα ψαρονήσι. Τα πρώτα πρόστιμα μπήκαν σε μεγάλες επιχειρήσεις, που θεωρούσαν ότι θα γλίτωναν».

«Η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει και Μετρό και Αρχαία στη θέση τους.

Μόνο όταν λειτουργήσει το Μετρό θα αντιληφθούμε την παρέμβαση που θα έχει στη Θεσσαλονίκη.

Θα παρουσιάσουμε την επέκταση του Μετρό στις Βορειοδυτικές συνοικίες της πόλης που έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται αδικημένες.

Το Flyover θα είναι ο μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα χωρίς διόδια.

Το νέο πλαίσιο εργασίας επιτρέπει στον εργαζόμενο να συμπληρώνει εισόδημα με δεύτερη δουλειά μερικής απασχόλησης. Όλα αυτά χωρίς να αμφισβητείται ούτε το 8ώρο, ούτε η ανάπαυση των 11 ωρών όπως ισχυρίζονται όσοι παραπλανούν την κοινωνία.

Το κράτος οφείλει να αλλάξει τον εαυτό του, να αξιολογεί τον εαυτό του. Επιστρατεύεται η τεχνολογία, χρησιμοποιείται η Τεχνητή Νοημοσύνη. Είναι μία τεράστια πρόκληση. Είναι κίνδυνος και απειλή υπό προϋποθέσεις; Εμείς πρέπει να δούμε τη θετική πλευρά.

Καθιερώνονται δείκτες απόδοσης των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ενσωματώνονται στους δήμους 1.200 οργανισμοί. Ζητάμε περισσότερη λογοδοσία στον πολίτη και την κεντρική διοίκηση».

=================================================================

ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Σε εντελώς διαφορετικό κλίμα από ό,τι τα τελευταία χρόνια, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, βρίσκεται στη ΔΕΘ.

Το κλίμα είναι ιδιαίτερα βαρύ για το Μαξίμου λόγω των φυσικών καταστροφών και της οργής του κόσμου.

«Ο τόπος μας μέσα σε δύο εβδομάδες γνώρισε την μεγαλύτερη δασική πυρκαγιά και την μεγαλύτερη πλημμύρα της ιστορίας του. Ό,τι χάσαμε πολιτεία και πολίτες θα το ξαναχτίσουμε μαζί. Θα το ξαναχτίσουμε καλύτερα, χωρίς τα λάθη του παρελθόντος. Επίσης, θα κάνουμε τα πάντα ώστε αυτή η άνιση μάχη με την κλιματική κρίση να μην γίνει μία μάχη χαμένη. Κλιματική κατάρρευση την αποκάλεσε ο Γ.Γ. του ΟΗΕ», είπε στην αρχή ο πρωθυπουργός.

«Είναι δίκαιη η οργή των πολιτών σε Έβρο και Θεσσαλία. Διαπίστωσα πόσο δύσκολα είναι να εξηγήσεις σε κάποιον που έχασε το σπίτι του ότι έπεσαν 8δισ. τόνοι νερού».

«Το κόστος από τις πλημμύρες θα είναι σημαντικό, όμως η οικονομία μας το αντέχει», είπε αναφερόμενος στις πλημμύρες, προσθέτοντας ότι η Ελλάδα είναι πρωταγωνιστής στην πράσινη μετάβαση στην Ε.Ε.

«Ο όγκος του νερού που έπεσε είναι εκτός προδιαγραφών οποιουδήποτε αντιπλημμυρικού έργου, αλλά αυτό δεν είναι άλλοθι. Η κλιματική κρίση είναι εδώ».

Στο τομέα της ασφάλισης των περιουσιών, κάτι που είχε προαναγγελθεί πριν από μέρες, ο πρωθυπουργός δήλωσε τα εξής:

«Η ασφάλιση έναντι μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων πρέπει να καταστεί άμεσα υποχρεωτική. Αλλά δεν θα σταματήσουμε εκεί. Πρέπει να ξεκινήσει και στην Ελλάδα ένας δημόσιος διάλογος για την υποχρεωτική ασφάλιση όλων των περιουσιών, όλων των σπιτιών, όλων παραγωγικών μονάδων από τις φυσικές καταστροφές».

Δείτε εδώ ολόκληρη την ομιλία:

(eurokinissi photo)

Ούτε οι σκύλοι δεν τρώνε το “ψεύτικο” κρέας!! Τρομερό ΒΙΝΤΕΟ

Που να τους έβαζαν να φάνε και κρέας εργαστηρίου:

freepik photo

Αυτοί μας έλεγαν ξανά και ξανά ότι θα ενσωματωθούν;; – vid

Συμβαίνει στη "γειτονιά" μας. Άραγε σε ποιούς κάνουν χειρονομίες;;;

απεμπε-EPA photo

Θεσσαλία: Ταυτοποιήθηκαν οι σοροί των δύο Αυστριακών

Αποτελούν θύματα των πλημμυρών.

Οι δύο Αυστριακοί αγνοούμενοι κατά τις πρόσφατες πλημμύρες στην Ελλάδα είναι νεκροί, καθώς τα τεστ DNA επί των σωμάτων των δύο νεκρών επιβεβαίωσαν τις ταυτότητές τους, ανακοίνωσε το υπουργείο Εξωτερικών της Αυστρίας χωρίς να τους κατονομάσει.

«Εχουμε το θλιβερό καθήκον να ανακοινώσουμε τον θάνατο δύο αυστριακών πολιτών στην Ελλάδα», αναφέρει σε σύντομη ανακοίνωση το υπουργείο Εξωτερικών της Αυστρίας. «Τα αποτελέσματα των αναλύσεων DNA επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για τους δύο ανθρώπους που ήταν αγνοούμενοι μετά τις σοβαρές πλημμύρες».

Eurokinissi

«Είναι το σκαλοπάτι για το χάραγμα»: Διαμαρτυρία κατά των νέων ταυτοτήτων στη Θεσσαλονίκη, vid

Με αφορμή τη μετάβαση Μητσοτάκη στη ΔΕΘ, πολίτες διαματυρήθηκαν πριν από λίγα λεπτά στην παραλία της Θεσσαλονίκης κατά των νέων ταυτοτήτων:

Freepik photo

Υπ. Εργασίας: Μάθετε τι επιδόματα πληρώνονται τις επόμενες ημέρες

Συνολικά 69,6 εκατ. ευρώ θα καταβληθούν σε 78.761 δικαιούχους, από τις 18 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2023, στο πλαίσιο των προγραμματισμένων καταβολών του e-ΕΦΚΑ και της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Ειδικότερα, όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης σε ανακοίνωσή του:

1. Από τον e-ΕΦΚΑ θα γίνουν οι εξής καταβολές, στο πλαίσιο των τακτικών πληρωμών του φορέα:

– Από τις 18 έως τις 22 Σεπτεμβρίου 2023, θα καταβληθούν 19,8 εκατ. ευρώ σε 880 δικαιούχους σε συνέχεια έκδοσης αποφάσεων για εφάπαξ.

– Στις 20 Σεπτεμβρίου 2023, θα καταβληθούν 13.113.690 ευρώ σε 26.881 δικαιούχους για παροχές σε χρήμα (επιδόματα μητρότητας, κυοφορίας, ασθενείας, ατυχήματος, έξοδα κηδείας).

2. Από τη ΔΥΠΑ θα γίνουν οι εξής καταβολές:

– 18 εκατ. ευρώ σε 30.000 δικαιούχους για καταβολή επιδομάτων ανεργίας και λοιπών επιδομάτων.

– 18 εκατ. ευρώ σε 19.000 δικαιούχους στο πλαίσιο επιδοτούμενων προγραμμάτων απασχόλησης.

– 700.000 ευρώ σε 2.000 μητέρες για επιδοτούμενη άδεια μητρότητας.

(απεμπε – φωτο:eurokinissi)

Πυροσβεστική: Όλες οι περιοχές στη Θεσσαλία είναι προσβάσιμες πλην του οικισμού Κεραμίδι Τρικάλων

Όλες οι βασικές οδικές αρτηρίες στο τρίγωνο μεταξύ Καρδίτσας, Λάρισας και Τρικάλων είναι ανοικτές, είπε ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, Γιάννης Αρτοποιός, κατά την ενημέρωση από το Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων στη Λάρισα.

Επισήμανε πως πλέον όλες οι περιοχές είναι προσβάσιμες πλην του οικισμού Κεραμίδι Τρικάλων, από όπου, όμως, έχουν αποχωρήσει όλοι οι κάτοικοι.

Επίσης, ανέφερε πως στην ευρύτερη περιοχή της λίμνης Κάρλα υπάρχουν δυνάμεις που παρακολουθούν το πλημμυρικό φαινόμενο και τα δεδομένα που λαμβάνονται αξιολογούνται συνεχώς.

Ακόμα, σημείωσε πως οι επιχειρήσεις απεγκλωβισμών συμπολιτών έχουν ολοκληρωθεί.

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις παραμένουν στο πεδίο, επεμβαίνουν όπου απαιτηθεί κατά βάση για απάντληση υδάτων, σημείωσε ο κ. Αρτοποιός και πρόσθεσε ότι όπου απαιτείται οι δυνάμεις της πολιτικής προστασίας μεταφέρουν τρόφιμα νερό και φάρμακα.

Παράλληλα, ο κ. Αρτοποιός απηύθυνε έκκληση στους πολίτες να ακολουθούν τις οδηγίες των Αρχών για την αποφυγή παρερμηνειών. «Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι η είδηση η οποία διακινήθηκε ευρέως και τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για αποστολή του μηνύματος του 112 στις 15 και 16 Σεπτεμβρίου 2023» τόνισε ο κ. Αρτοποιός, επισημαίνοντας ότι η τελευταία αποστολή μηνύματος από το 112 και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας προς κατοίκους των περιοχών της Θεσσαλίας ήταν στις 9 Σεπτεμβρίου 2023. «Έκτοτε ουδέν άλλο μήνυμα έχει αποσταλεί» είπε χαρακτηριστικά.

«Κυρίες και κύριοι, αντιμετωπίσαμε το δυσκολότερο συμβάν πλημμυρικών φαινομένων στα χρονικά της Πολιτικής Προστασίας στη χώρα μας. Είμαστε εδώ δίπλα στους συμπολίτες μας και θα παραμείνουμε για όσο χρειαστεί» κατέληξε ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος.

(ΑΠΕΜΠΕ – φωτο:eurokinissi)

Στρατιώτης έριξε χειροβομβίδα κρότου λάμψης μπροστά σε παιδιά: «Άντε γ@μ», ούρλιαζε η μητέρα τους, vid

Δείτε τι συνέβη σε περιοχή της Ρωσίας:

απεμπε-EPA photo

Ο κόσμος του 2028: Τι “τρόμαξε” τον Χαράρι; «Αυτό θα είναι το τέλος της ανθρώπινης ιστορίας»

«Αυτά δεν συμβαίνουν εδώ», εξακολουθούν να λένε κάποιοι...

Στο Economist μίλησαν οι Yuval Noah Harari και Mustafa Suleyman σχετικά με τη μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση της εποχής μας:

Την «εισβολή» της τεχνητής νοημοσύνης στις ζωές μας.

Οι δυο τους συζήτησαν τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στο άμεσο μέλλον της ανθρωπότητας και πώς μπορεί να ελεγχθεί.

Ο Βρετανός επιχειρηματίας τεχνητής νοημοσύνης που είναι συνιδρυτής και πρώην επικεφαλής της εφαρμοσμένης τεχνητής νοημοσύνης στην εταιρεία, DeepMind (η οποία εξαγοράστηκε από την Google), Mustafa Suleyman, απάντησε τα εξής στην ερώτηση “πώς θα μοιάζει ο κόσμος το 2028“:

«Μέσα στα επόμενα 5 χρόνια οι πρωτοπόρες εταιρείες θα εκπαιδεύουμε μοντέλα που θα είναι πάνω από 1.000 φορές μεγαλύτερα από αυτά που βλέπετε σήμερα. Αντί να παράγει κείμενο μονομιάς, το μοντέλο θα είναι ικανό να παράγει μία αλληλουχία ενεργειών προοδευτικά. Αυτός θα είναι ο χαρακτήρας της ΑΙ που θα δούμε μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Τεχνητές νοημοσύνες που δεν θα μπορούν απλά να πουν πράγματα, αλλά και να κάνουν πράγματα!».

Ο «προφήτης» του WEF και του Great Reset, Χαράρι, αποκρίθηκε με τη σειρά του:

«Όταν το ακούω αυτό ως ιστορικός, για μένα, αυτό που μόλις άκουσα, αυτό είναι το τέλος της ανθρώπινης ιστορίας! Όχι το τέλος της ιστορίας! Το τέλος της ιστορίας όπου οι άνθρωποι είναι κυρίαρχοι. Η ιστορία θα συνεχίσει με κάποιον άλλον να έχει τον έλεγχο!!

Σε 5 χρόνια θα υπάρχει μία τεχνολογία που θα λαμβάνει αποφάσεις αυτόνομα και θα μπορεί να δημιουργεί νέες ιδέες αυτόνομα!! Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που αντιμετωπίζουμε κάτι σαν αυτό»:

απεμπε-EPA photo

Η Πολωνία θα απαγορεύει από την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου την είσοδο στη χώρα αυτοκινήτων με ρωσικές πινακίδες κυκλοφορίας

Την είσοδο στη χώρα επιβατικών αυτοκινήτων με ρωσικές πινακίδες κυκλοφορίας θα απαγορεύσει από αύριο η Πολωνία, μετέδωσε το κρατικό πολωνικό πρακτορείο ειδήσεων PAP επικαλούμενο τον πολωνό υπουργό Εσωτερικών Μάριους Καμίνσκι.

«Η απαγόρευση αυτή στα πολωνικά σύνορα θα εφαρμοσθεί από αύριο και τίθεται σε ισχύ απόψε τα μεσάνυχτα», δήλωσε ο Καμίνσκι, σύμφωνα με το PAP, σε σημερινή συνέντευξη Τύπου στο Τέρεσπολ, στα σύνορα με τη Λευκορωσία.

Ήδη έχει απαγορευτεί η είσοδος στην Πολωνία των φορτηγών με ρωσικές πινακίδες.

«Αυτό είναι ένα περαιτέρω στοιχείο των κυρώσεων που επιβάλλονται στη Ρωσία και τους πολίτες της σε σχέση με το βάναυσο πόλεμο στην Ουκρανία, εξαιτίας του γεγονότος ότι το ρωσικό κράτος αποτελεί σήμερα απειλή για τη διεθνή ασφάλεια», δήλωσε ο Καμίνσκι.

Ο ίδιος πρόσθεσε πως η απόφαση ελήφθη μετά τη δημοσίευση στις 8 Σεπτεμβρίου οδηγιών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την απαγόρευση της εισόδου στην ΕΕ αυτοκινήτων με ρωσικές πινακίδες κυκλοφορίας, μετέδωσε το PAP.

(απεμπε – φωτο:freepik)

Το μήνυμα Αυτιά στον Κασσελάκη: «Μήπως να αλλάξει επώνυμο και να λέγεται μασελάκης», vid

Δείτε...

scr

Πλημμύρες: «Ακατάλληλος για ψάρεμα ο Παγασητικός κόλπος»

Μετρούν τις καταστροφές οι Θεσσαλοί, με τις συνέπειες τις πλημμύρας να είναι πολύπλευρες.

Οι αλιείς έρχονται να προστεθούν στις πληγές που άφησε πίσω της η κακοκαιρία, καθώς ο Παγασητικός κρίθηκε ακατάλληλος για αλίευση.


Σύμφωνα το ertnews, ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σταύρος Κελέτσης, αρμόδιος για θέματα αλιείας είχε συνάντηση στο Βόλο με αλιείς της περιοχής.

Μάλιστα παραδέχθηκε πως αυτή τη στιγμή και για άγνωστο χρονικό διάστημα, ο Παγασητικός κόλπος δεν είναι κατάλληλος για αλίευση μετά την καταστροφή της κακοκαιρίας Daniel.

Ο ίδιος υποσχέθηκε στους αλιείς πως θα γίνουν δέκτες βοήθειας από το αρμόδιο Υπουργείο.

Θυμίζουμε πως, σύμφωνα και με δορυφορικές εικόνες που διέρρευσαν τις περασμένες ημέρες, τα φερτά υλικά από τις πλημμύρες του θεσσαλικού κάμπου ταξίδεψαν μέχρι και τις ακτές της Χαλκιδικής στα ανοικτά του Θερμαϊκού.

Σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα έχουν αλλάξει και το χρώμα των νερών.

(Με πληροφορίες από ertnews – φωτο:eurokinissi)

Δύο κρούσματα σαλμονέλας εντοπίστηκαν στην περιοχή της Θεσσαλίας! Παραμένει ακατάλληλο το νερό στο Βόλο

Δύο κρούσματα σαλμονέλας εντοπίστηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στην ενημέρωση για τους πλημμυροπαθείς η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας Ειρήνη Αγαπηδάκη.

Επίσης, η Ειρήνη Αγαπηδάκη τόνισε πως το νερό στο Βόλο παραμένει ακατάλληλο για ανθρώπινη χρήση.

(με πληροφορίες από eleftherostypos. gr / photo: eurokinissi)